• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۱-۲۲
  • شناسه خبر: 13927

همایون دلجویی:تمام تلاش خودرا برای ارتقاءخدمات و سرویس های مخابراتی انجام دهیم

پیام ملّت– سرپرست مخابرات منطقه زنجان تمام تلاش خودرا برای ارتقاءخدمات و سرویس های مخابراتی انجام دهیم. به گزارش”پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت“و به نقل از روابط عمومی مخابرات زنجان،اولین جلسه پایش شاخصها ...

پیام ملّت– سرپرست مخابرات منطقه زنجان تمام تلاش خودرا برای ارتقاءخدمات و سرویس های مخابراتی انجام دهیم.

به گزارش”پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت“و به نقل از روابط عمومی مخابرات زنجان،اولین جلسه پایش شاخصها و بررسی دلایل انحراف شاخصها و شرح برنامه ها و اقدامات اصلاحی سال ۹۹ با حضور مدیران و روسای محترم ادارات ستادی و روسای مخابرات شهرستانها ی مخابرات منطقه زنجان ، بصورت آنلاین تشکیل شد.

در ابتدای این جلسه، همایون دلجویی،سرپرست مخابرات منطقه زنجان با اشاره به نامگذاری سال جدید ازسوی مقام معظم رهبری، باعنوان((سال جهش تولید)) اظهارداشت: باید تمام تلاش خودرا برای ارتقاءخدمات و سرویس های مخابراتی انجام دهیم و تهدیدات شرایط موجود راکه به علت شیوع گسترده ویروس کرونا رخ داده است،با کارو کوشش بیشتربه خدمت تبدیل نماییم.

همایون دلجویی به شرایط حال حاضر کشور(ویروس کووید۱۹) اشاره کرده و افزود: به منظور رعایت بهداشت عمومی ورعایت حال همکاران گرامی در شرایط فعلی وهمچنین در راستای دولت الکترونیک و در جهت استفاده از امکانات فناوری برای رفاه حال مردم و بهره گیری از مزایای آن برای شرکت و با الگو گیری از بسیاری از شرکت ها وسازمان ها در زمینه انجام امور اداری بصورت الکترونیکی وبا استفاده از فضای مجازی وبا توجه به وجود همکاران متخصص درحوزه های فناوری لازم است مطالعات لازم بمنظور انجام تمام و یا بخشی از فرایندهای موجود بصورت الکترونیکی ودرنتیجه کاهش نیاز به حضور متقاضی و مشترک برای اخذ خدمات انجام شود.

وی اظهارداشت:مدیران حوزه ها فعالیت هایی را که قابلیت دورکاری دارند را شناسایی نموده وپیشنهادهای خود را با لحاظ موارد امنیت اطلاعات در مقابل هک ونفوذ و… بصورت شفاف به معاونت منطقه ارایه نمایند تا پس از بررسی های تخصصی ، موارد لازم احصاء و در مواقع مورد نیاز عملیاتی گردد.

درادامه این جلسه،گزارش های کمیته تضمین درآمد،در حوزه های تلفن ثابت،سیار و دیتا توسط خلیل حسنی،مدیر مالی مخابرات منطقه زنجان ارائه شد.

کامل کردن اطلاعات شناسه شاهکار مشترکین تلفت ثابت افزایش مشترکین WLLو افزایش دایری ADSL و VDSL اقدامات انجام شده ی حوزه ی تجاری بود که علی احمدی،مدیر تجاری به بیان گزارش عملکرد آنها پرداخت.

تعیین تکلیف صورت وضعیت قطعی قراردادهای طرحهای اختصاصی ، دایری FTTH ،تعیین تکلیف مانده متقاضیان در شهرستانها،برگزاری جلسات کاهش میزان لاوصولی،ارائه تحلیل از دلایل بالا بودن زمان رفع وهمچنین پاسخگوئی به شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۵و شاخص DNS از مصوبات این جلسه بود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست