• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۱-۲۳
  • شناسه خبر: 13959

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج):رزمایش «کمک مؤمنانه» در زنجان آغاز شد

پیام ملّت-فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)گفت:رزمایش «کمک مؤمنانه»پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری فرمانده کل قوا،در خصوص کمک به افراد کم‌بضاعت، در استان زنجان آغاز شد. سردارجهانبخش کرمی،فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ...

پیام ملّت-فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)گفت:رزمایش «کمک مؤمنانه»پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری فرمانده کل قوا،در خصوص کمک به افراد کم‌بضاعت، در استان زنجان آغاز شد.

سردارجهانبخش کرمی،فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در گفتگو با “پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت” اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی خود به مناسبت نیمه شعبان با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و پیش رو بودن ماه مبارک رمضان بر ضرورت تشکیل رزمایشی گسترده در راستای همدلی، مواسات و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا در جامعه در این ماه تاکید کردند.

سردار کرمی افزود: به همین دلیل سپاه پاسداران و سازمان بسیج مستضعفین بلافاصله به تبعیت از این فرمان، ستاد و کمیته‌ای را با عنوان رزمایش سراسری “کمک مومنانه” تشکیل داده و عمل به آن به تمام استان‌ها ابلاغ شد. در زنجان نیز این ستاد بلافاصله با قید فوریت آنی تشکیل و دستورالعمل به رده‌ها اعلام و رزمایش به صورت رسمی در ۲۳ فروردین ماه آغاز به کار کرد.

وی تصریح کرد: در این رزمایش کمک و مساعدت به همنوعان در اقصی نقاط استان انجام می‌شود و بناست با توجه به تاکیدی که شده کمک‌های جمع‌آوری شده در هر منطقه در همان منطقه و براساس شناسایی‌های انجام شده میان افراد بی بضاعت و نیازمند توزیع شود.

سردار کرمی با اشاره به اینکه مردم وخیّران برای کمک به نیازمندان و همچنین شکست کرونا، فعالیت‌های خوبی داشتند،افزود:تاکنون ۱۹ میلیارد ریال به صورت نقدی و غیرنقدی از طریق کمک های مردمی و خیرین جمع آوری  و در تهیه و توزیع بسته های بهداشتی،معیشتی و نیز ضدعفونی معابر مورد استفاده قرار گرفته است.

فرمانده سپاه استان با بیان اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا تمامی پایگاه هاوحوزه های مقاومت بسیج،کانون های بسیج اقشار،مردم و بسیجیان همانند دوران دفاع مقدس با تمام توان وارد میدان شده اند،بیان داشت: در این رزمایش از ظرفیت نهاد‌ها٬ دستگاه‌های دولتی مجامع خیرین و سازمان‌های مردم نهاد استفاده خواهد شد و هر کسی هم بخواهد می‌تواند در این کار خیر مشارکت داشته باشد و از افراد خیر برای مشارکت در این رزمایش دعوت می‌شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست