• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۲-۰۷
  • شناسه خبر: 14407

پلمپ ۶ باشگاه ورزشی و ۴۸ اخطار به باشگاه داران در روزهای شیوع کرونا

پیام ملّت- معاون ورزش اداره کل ورزش وجوانان استان زنجان گفت: در پی شیوع بیماری کرونا در استان ۶ باشگاه پلمپ شد و ۴۸ مورد از آنها اخطار دریافت کردند.

محمد حمزه پور در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری–تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: پس از شیوع کرونا جهت رعایت سلامتی مردم تاکنون در مجموع ۶ باشگاه ورزشی به علت تخلف پلمپ شدند و ۴۳ مورد از باشگاه داران اخطار دریافت کردند.

وی افزود: تعداد باشگاه های پلمپ شده در استان زنجان به تفکیک شهرستان های آنها شامل ۳ مورد پلمپ در شهرستان ابهر، ۱ مورد در شهرستان طارم، ۱ مورد در شهرستان خدابنده و۱ مورد نیز درشهرستان زنجان بوده است.

معاون ورزش اداره کل ورزش وجوانان استان زنجان با اشاره به اینکه تعداد اخطارهایی نیز به برخی از باشگاه داران داده شده است عنوان کرد: تعداد ۲۵ اخطار به باشگاه داران شهرستان ابهر، ۱ اخطار در شهرستان طارم، ۵ مورد در خرم دره، ۵ مورد در خدابنده، ۲ مورد در هیدج و ۱۰ مورد در شهرستان زنجان داده شده است.

حمزه پور با اشاره به اینکه تاکنون در شهرستان های ایجرود، ماهنشان و سلطانیه اخطار یا پلمپی گزارش داده نشده است تاکید کرد: اعلام شده است که باشگاه ها فعلا به علت استمرار شیوع بیماری کرونا تا پایان اردیبهشت ماه بسته خواهد بود.

وی با بیان اینکه اجاره بهای ماه های فروردین و اسفند مستأجران تحت مالکیت اداره کل ورزش و جوانان بخشیده شده است گفت: علت بخشودگی اجاره بهای مستاجران در واقع تعطیلی باشگاه ها وکسادی کار آنها به علت شیوع بیماری کرونا بوده است. چراکه در بازپرداخت اقساط، اجاره ها و معیشت خود با مشکل مواجه شده اند.

معاون ورزش اداره کل ورزش وجوانان استان زنجان با اشاره به اینکه از طریق برقراری تماس های تلفنی و مکاتبات از مالکین باشگاه های خصوصی در خواست شده که نسبت به بخشودگی اجاره های مستاجران باشگاه های خود اقدام کنند افزود: همچنین پویش بخشش اجاره ها نیز در این خصوص راه اندازی شده است.

حمزه پور اظهار کرد: برخی ازمالکین نسبت به بخشیدن اجاره های باشگاه های خود به مستاجران آنها موافقت کرده اند، در حالی که برخی دیگر از آنها استقبال نکرده و نسبت به این موضوع مخالفت کرده اند./ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست