• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۲-۱۶
  • شناسه خبر: 15014

شاه کلید حل معضلات شهر تحقق یکپارچگی مدیریت شهری است

پیام ملّت - نایب رئیس شورای شهر زنجان گفت: شاه کلید حل مشکلات شهر زنجان در تحقق یکپارچگی مدیریت شهری است چرا که مشکل اصلی شهر زنجان همین نبود یکپارچگی مدیریت شهری است.

احمد نصیری در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: چنانچه مدیریت شهر زنجان به صورت یکپارچه شود و همه شرکت های خدمات رسان اعم از آب، برق، گاز و مخابرات در انجام وظایف خود با یک مدیریتی یکپارچه عمل کنند این موضوع شاه کلید حل معضلات شهر زنجان خواهد بود.

وی با بیان اینکه جهت اعمال مدیریت یکپارچه شهری وجود یک همّت بلند و پیگیری در این خصوص ضرورت دارد افزود: وقتی هر کس با سلیقه خود در این شهر خدمت رسانی کند دود آن در نهایت به چشم مردم خواهد رفت چرا که این نبود یکپارچگی مدیریت شهری موجب اتلاف وقت و بودجه خواهد شد.

نایب رئیس شورای شهر زنجان اظهار داشت: متأسفانه دستگاه های خدمات رسان برخلاف آنچه که تعریف شده است با شورای شهر هماهنگ نیستند. از این رو اعمال مدیریت یکپارچه شهری توسط همه دستگاه های دولتی و شرکت های خدمات رسان یک ضرورت به شمار می آید.

نصیری با اشاره به اینکه شورای شهر زنجان بر اساس قانون دارای وظایفی هستند که باید بدون تردید نسبت به انجام آنها اهتمام ورزند عنوان کرد: اما مشکلی که اینک پیش روی شورای شهر زنجان قد علم کرده این است که با کمال تأسف دستگاه های اجرایی دولتی و سایر نهادهای خدمات رسان آن طور که شایسته و بایسته است به جایگاه شورا اهمیت نمی دهند.

وی یادآور شد: وظایف شوراها بسیار فراتر از آن است که تنها در چهارچوب شهرداری تعریف شود. چراکه وظایف شوراها در قالب شورای شهر و نه شورای شهرداری تعریف شده است.

نایب رئیس شورای شهر زنجان با تاکید بر اینکه شورای شهر به همه وظایف خود جامعه عمل می پوشانند تصریح کرد: اما این خدمت رسانی یک طرفه در حال انجام است.

نصیری با اشاره به اینکه شهرداری زنجان در ایام کرونایی با انجام اقداماتی اعم از سم پاشی خیابان ها، بازار، معابر عمومی و میادین به صورت صد در صدی در اختیار شهر و مردم بود ادامه داد: گفتنی است که هر آنچه که از شورای شهر نیز مطالبه می شد بی درنگ انجام می شد تا در امر خدمت رسانی به مردم وقفه ای ایجاد نشود. /ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست