• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۲-۱۶
  • شناسه خبر: 15109

همدلی رسانه‌های زنجان با مدافعان سلامت قابل تقدیر است

پیام ملّت- رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان گفت: بسته‌های بهداشتی در بین خبرنگاران استان زنجان از سوی سازمان بسیج رسانه این استان توزیع می شود.

به گزارش«پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت»عبدالله جعفری در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: با شیوع بیماری کرونا در کشور و به تبع آن در استان زنجان رسانه‌های این استان پای کار بوده و با جمع‌آوری اطلاعات موثق به ارائه گزارش و خبر در این زمینه پرداختند.

وی با بیان اینکه همدلی رسانه‌های استان با مدافعان سلامت قابل تقدیر است، افزود: ارسال به موقع اطلاعات و گزارش‌دهی به مردم به صورت روزانه موجب شد تا اقدامات مدافعان سلامت در استان بیشتر دیده شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: رسانه‌های استان با به تصویر کشیدن اقدامات مدافعان سلامت، گروه‌های جهادی و کمک‌های مومنانه مردم خیر استان زنجان گام تاثیرگذاری در اطلاع‌رسانی برداشته و توانسته‌اند تا به امروز در کنار مسئولان استانی باشند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان گفت: همچنین در راستای لبیک به فرامین مقام معظم رهبری در زمینه کمک رسانی به آسیب دیدگان از کرونا و نیازمندان استان زنجان نیز رسانه‌ها در خط مقدم اطلاع رسانی بوده و در مشارکت موثر در این زمینه خوب درخشیدند.

جعفری با بیان اینکه دو ماه مجاهدت شبانه روزی کادر درمانی استان از چشم تیزبین رسانه‌های استان دور نماند و اطلاع‌رسانی مناسبی در این زمینه انجام شد، ادامه داد: برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی نیز برای پیشگیری از بیماری کرونا به خوبی نمایش داده شد.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات خودجوش برخی رسانه‌های استان در زمینه تامین بسته‌های معیشتی با وجود سختی‌های موجود بر سر راه رسانه‌ها و آسیب‌های مالی متحمل شده، نیز قابل تقدیر است.

این مسئول با اشاره به اینکه رسانه‌های استان برای عبور از وضعیت سخت استان اقدامات رسانه‌ای خوبی را به نمایش گذاشتند، افزود: سازمان بسیج رسانه استان زنجان نیز در کنار رسانه‌های استان بوده است و خدمات این قشر را ارج می‌نهند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان از توزیع بسته‌های بهداشتی در میان خبرنگاران استان زنجان خبر داد و گفت: این بسته ها در روزهای گذشته توزیع شده است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست