• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۲-۱۷
  • شناسه خبر: 15154

توزیع ۱۰هزار بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در زنجان

پیام ملّت- مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان از توزیع ۱۰هزار بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه دربین اقشار آسیب پذیر و نیازمند این استان خبر داد.

به گزارش«پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت»فرهاد امندی در گفتگو با خبرنگاران زنجان ضمن تبریک فرارسیدن ۱۷ اردیبهشت؛سالروز تشکیل سازمان بسیج سازندگی به فرمان رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت:حرکت بسیج سازندگی در راستای خدمت رسانی به مناطق محروم پایه گذاری شده و توانسته است با حفظ روحیه جهادی و اعتقادی گام های بزرگی در رفع مشکلات مردم بردارد.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط موجود به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور اهمیت کار جهادی و انقلابی بیشتر مشخص می شود، به اقدامات صورت گرفته توسط بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان در مقابله با این ویروس منحوس اشاره و بیان داشت: از زمان آغاز شیوع بیماری کرونا عملیات بیولوژیکی و ضدعفونی اماکن عمومی و پرتردد،درب منازل،مجتمع مسکونی، مساجد و اماکن مذهبی و ادارات در شهرها و روستاهای زنجان به تعداد ۳۳ هزار و ۶۳ نقطه انجام پذیرفته است.

وی با بیان اینکه بیش از یک هزار گروه جهادی جغرافیا و محله محور در راستای مقابله با کرونا فعالیت می کنند،تصریح کرد: تهیه و توزیع بسته های بهداشتی و ضدعفونی در مناطق محروم و حاشیه نشین استان،فعال سازی ۱۰۸ کارگاه تولید ماسک،گان و… بصورت خانگی و کارگاهی،تهیه و توزیع ۱۷ هزار بروشور آموزشی در بین مردم ونیز توزیع یک میلیون و ۶۸۴ هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده از نمونه اقدامات انجام شده توسط گروه های جهادی بسیج سازندگی استان زنجان می باشد.

مسئول بسیج سازندگی استان زنجان با اشاره به تولید ۹۸۲ هزار عدد ماسک توسط بسیجیان گروه‌های جهادی با همکاری سازمان فنی و حرفه ای استان از زمان شیوع ویروس کرونا گفت: در این مدت ۱ میلیون و۳۴۷ هزار عدد ماسک و دستکش نیز توزیع شده است.

امندی در ادامه با اشاره به اجرای رزمایش کمک مومنانه پیرو فرامین مقام معظم رهبری در روز نیمه شعبان  و شناسایی ۳۰ هزار خانواده نیازمند و آسیب پذیر در سطح استان زنجان خاطرنشان کرد:در مرحله نخست اجرای این طرح  که در آغاز ماه مبارک رمضان اجرا گردید، ۱۰ هزار بسته معیشتی به خانواده های نیازمند و اقشار کم درآمد استان اهدا شد.

وی با بیان اینکه مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه  در نیمه ماه مبارک رمضان و ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) و مرحله سوم در روز عید فطر اجرا می شود،گفت: ۱۰ هزار بسته معیشتی نیز در مرحله دوم توزیع خواهد شد.

این مسئول  در پایان با اشاره به کمک ۱۹ میلیارد ریالی خیرین در تهیه بسته های بهداشتی  و معیشتی تاکید کرد:مردم عزیز استان می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۳۹۳۲۳ بانک انصار واریز نمایند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست