• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۲-۱۸
  • شناسه خبر: 15209

منابع طبیعی زنجان هیچ زمینی برای ساخت مسکن به اشخاص واگذار نمی کند

پیام ملّت- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: منابع طبیعی هیچ زمینی برای ساخت مسکن به اشخاص واگذار نمی‌کند و واگذاری اراضی برای ساخت مسکن فقط با درخواست بنیاد مسکن و راه و شهرسازی صورت می‌گیرد.

خلیل آقاجانلو در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» اظهار داشت: اعتبارات دریافتی از صندوق توسعه ملی در سال گذشته ۴۰ میلیارد ریال نسبت به سال ۹۷ افزایش یافت، به طوری که سال گذشته هشت طرح آبخوانداری اجرا شد و در سال ۹۷ نیز سه طرح، تکمیل شد.

وی افزود: یکی از محورهای مهم این اداره کل، اجرای پروژه‌های آبخیزداری و آبخوانداری است که طی ۲ سال گذشته، اعتباراتی از محل صندوق توسعه ملی برای این محور جذب شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با بیان اینکه منابع طبیعی، هیچ زمینی را برای ساخت مسکن به اشخاص واگذار نمی‌کند، خاطرنشان کرد: واگذاری اراضی برای ساخت مسکن فقط با درخواست بنیاد مسکن به عنوان متولی مسکن روستایی و یا راه و شهرسازی به عنوان متولی ساخت مسکن شهری صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: واگذاری زمین فقط توسط منابع طبیعی نیست بلکه درخواست‌ها در کمیسون‌های مربوطه و با حضور سایر دستگاه‌های مرتبط، بررسی و اعلام نظر می‌شود.

آقاجانلو با بیان این که یگان حفاظت این اداره کل به صورت شبانه‌روزی فعال بوده و هرگونه تصرف در اراضی ملی را رصد می‌کند ادامه داد: گشت‌های یگان حفاظت، تصرف‌ها را در صورت مشاهده به یگان گزارش کرده و سالانه پرونده‌هایی در این خصوص تشکیل می‌شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با بیان این که اراضی ملی، ثروت و سرمایه تمام مردم بوده و هرگونه تصرف در آن تخلف است گفت: منابع طبیعی با همکاری دستگاه‌های مربوطه نسبت به رفع تصرف‌ها اقدام می‌کند. /ب

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست