• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۲-۱۸
  • شناسه خبر: 15204

۸۹ درصد جمعیت روستایی استان زنجان تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار دارد

پیام ملّت- مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: ۸۹ درصد جمعیت روستایی استان زنجان، تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار دارد که در سال ۹۹ بنا داریم این میزان جمعیت را افزایش دهیم.

به گزارش «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» علیرضا جزء قاسمی در گفت و گوی تلویزیونی اظهار کرد: پس از یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی، در تلاش هستیم با توسعه خدمات و ارتقا استاندارد های آبرسانی در روستاها، این مناطق را هم به سطح قابل قبولی همچون شهرها برسانیم.

وی افزود: سرعت بخشیدن به آبرسانی پایدار روستاها، ارتقاء ارائه خدمات به مشترکین روستایی و استقرار ساختار جدید، اولویت شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در سال ۹۹ خواهد بود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با تاکید بر ضرورت مدیریت تقاضا در روستاها گفت: با توجه به هدر رفت بالای آب در بخش روستایی، به دلایل مختلفی همچون فرسودگی شبکه توزیع آب و وجود انشعابات غیر مجاز و فشار نامتعارف شبکه آب می بایست اصلاح شبکه های فرسوده و استاندارد سازی انشعابات و فشار شبکه در اولویت قرار گیرد.

جزء قاسمی خاطر نشان کرد: در حوزه مصرف نیز با توجه به طرح های مصوب در وزارت نیرو و طرح های تشویقی در نظر گرفته از سوی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، برای مشترکین خوش حساب و کم مصرف که کمتر از الگوی مصرف، آب استفاده کنند ابزار تشویقی در نظر گرفته شده است. /ب

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست