• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۲-۱۹
  • شناسه خبر: 15207

جلوه های مهربانی خیرین زنجانی دلگرمی بیماران نیازمند کلیوی

پیام ملّت- در روزهای دست و پنجه نرم کردن همه با کرونا، مصادف با ماه مبارک رمضان، هستند افراد خیری که بصورت گمنام از نیازمندان دستگیری می‌کنند.

به گزارش «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» امسال ماه مبارک رمضان را در حالی سپری می کنیم که ویروس کرونا بسیاری از هموطنانمان را درگیر کرده و با اینکه سبب شده بسیاری از نیازمندان در گذران زندگی با مشکل مواجه شوند،اما نتوانسته حال خوب را از مردم بگیرد.

در ماه مهمانی خدا هستیم، ماهی که برای ما آرامش، مهربانی و توکل بیشتر به همراه دارد، ماهی که بیشتر هوای همدیگر را داریم و مراقب هستیم که سفره عزیزانمان هم در این ماه خالی نباشد. در این ماه پر برکت همه آنهایی که توانایی دارند و خیر و نیکوکاری را سرلوحه کارهایشان قرار داده‌اند دست به کار یاری و کمک می‌شوند و تا جایی که می‌توانند نیازمندان را دستگیری می‌کنند، بسیاری از این خیران کمک‌های خود را به نهادهای خیریه اهدا می‌کنند تا با تهیه اقلام مورد نیاز به دست نیازمندان واقعی برسد.

مدیر انجمن خیریه کلیوی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار پیام ملّت گفت: دست پر مهر، خیرین زنجانی در روزهای کرونایی و مصادف با ماه مبارک رمضان به یاری نیازمندان انجمن کلیوی آمده‌ است .

محمد رضا طهماسبی با بیان اینکه استان زنجان دارای مردمی نوع‌دوست و خیر است، افزود : در روزهای اولیه که بیماری کرونا در استان شیوع پیدا کرد،طبق اعلام نیاز انجمن به کمک های معیشتی و بهداشتی بیماران کلیوی دست پر مهر خیرین همیشه همراه انجمن و مردم خیر زنجانی دلگرمی نیازمندان کلیوی شد.

وی تصریح کرد: از ابتدا تا به امروز که مصادف با چهاردهمین روز ماه مبارک رمضان است بیش از ۱۰۰۰ بسته بهداشتی و بیش از ۲۰۰ بسته غذایی توسط انجمن و خیرین تقدیم نیازمندان شده است و پیش از این نیز ۱۰۰ بسته معیشتی نیز توزیع شده بود.

مدیر انجمن خیریه کلیوی استان زنجان گفت: خیرین و مردم نوع دوست میتوانند هدایای نقدی و غیرنقدی خود را به شماره حساب ۲۵۲۵ بانک ملی ویا شماره کارت ۶۰۳۷۷۹۹۵۱۹۳۷۶ واریز و یا حضوری به انجمن خیریه کلیوی استان زنجان واقع در شهرک آزادگان انتهای خیابان فرودوین اهدا کنند تا گوشه ای از آلام این عزیزان کاهش پیدا کند.

وقتی وارد انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی میشوی جلوه هایی از مهربانی را میبینی که برای کمک به بیماران در این روزها آمده اند خیرانی که حتی خود نیز روزی در این انجمن دردهای دیالیز را کشیده اند درد نیازمندان کلیوی را به خوبی درک میکنند.بهتر است از فرصتی که در ماه مبارک رمضان داریم استفاده کنیم،م.

یکی از خیرانی که همه ساله به ویژه در ماه مبارک رمضان به نیازمندان کمک می‌کند به خبرنگار پیام ملّت گفت: بنده سال ۹۵ پیوند کلیه انجام داده ام و درد این بیماران را از نزدیک احساس کرده ام و از مردم درخواست دارم که همه آنها که دستشان به دهانشان می‌رسد همکاری کنند تا در این ماه پر برکت بتوانیم همه نیازمندان را خوشحال کنیم. نیازمندانی که به نان شب محتاج هستند، کمک به نیازمندان لطف نیست، وظیفه‌ای است که خداوند به گردن ما نهاده است، او به ما توانایی جسمی، مالی و تفکر داد تا در چنین مواقعی دست هم‌نوعان خود را بگیریم.

وی گفت: راه بخشندگی همیشه باز است و مشکلاتی که برای برخی خانواده‌ها گره کور است را می‌توان با کمک هم و به آسانی باز کرد؛ فقط باید آستین‌ها را بالا زد و درد دیگران را درد خود دانست تا زندگی خوبی برای خود و دیگران بسازیم.

محمد رضا جرجیسی خیّر دیگری که در گفت و گو با پیام ملّت گفت: در ماه مبارک رمضان به ویژه امسال که شرایط برای خیلی از نیازمندان سخت‌تر شده است و کار و کاسبی‌شان تحت تاثیر قرار گرفته است باید بیشتر هوای آنها را داشته باشیم، اگر نیازمندی را می‌شناسیم به او کمک کنیم و اگر نمی‌شناسیم کمک‌های خود را به موسسات خیریه تقدیم کنیم تا آنها به دست نیازمندان برسانند.

وی تصریح کرد: من نیز بر حسب وظیفه بسته‌های معیشتی برای ارتزاق روزمره افرادی که در این روزها آبرومندانه در خانه مانده اند و ما باید خودمان را یک لحظه جای این عزیزان بدانیم و این بسته هارا جایی بهتر از انجمن کلیوی پیدا نکردم زیرا اینجا افرادی هستند که هم با بیماری درگیر هستند و هم از مشکلات مالی رنج میبرند این بسته ها را تقدیم انجمن کردیم و امیدواریم که انجمن کلیوی هم برحسب وظیفه‌ که همیشه حواسش به این افراد هست این بسته‌ها رابه دست این عزیزان می رساند و امیدواریم که باز هم بتوانیم در خدمت این عزیزان باشیم.

جرجیسی اظهار داشت: کرونا هم امتحان الهی است باید به هم رحم کنیم تا خدا به ما رحم کند؛ مال دنیا به دنیا می‌ماند و ما می‌رویم؛ انشاالله با کمک به دیگران عاقبت به خیر شویم.

بینِ تکرارِ مکررات؛ کم‌تر حسی پیدا می شود که حال‌ِ خوب به‌همراه داشته باشد، شاهدِ اشک و اندوه دیگران بودن خوشایند نیست اما شاهدِ اشک شوق بودن، لذت‌بخش‌ترین حسی است که می‌توانیم تجربه کنیم، لذت‌بخش‌تر این‌ است که بدانیم خودمان حس خوب را می‌سازیم؛ پس همه باهم در این امر خیر سهیم باشیم. /ب

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست