• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۲-۲۲
  • شناسه خبر: 15458

کرونا بدهی گاز خانگی را افزایش داد

پیام ملّت- مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: در پی شیوع کرونا، در بخش های تجاری، خانگی و نیروگاه شاهد افزایش میزان بدهی در فروردین ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ هستیم.

موسی احمدلو در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: در سال ۹۸، مبلغ بدهی دربخش تجاری ۲۴ میلیارد و ۷۵۵ میلیون تومان بوده است که این میزان در فروردین ۹۹ به بیش از ۲۹ میلیارد و ۱۳۹میلیون افزایش یافته است و این رقم افزایش ۴ میلیارد و ۳۸۴ میلیون تومانی را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه میزان بدهی در بخش خانگی در فروردین ۹۸ معادل ۲۵ میلیارد و ۴۴۷ میلیون تومان بوده است، افزود: گفتنی است که میزان بدهی در بخش خانگی در فروردین ۹۹ با ۳۷ میلیارد و ۴۹۸ میلیون تومان، معادل ۱۲ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان افزایش داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان اظهار داشت: نیروگاه سلطانیه نیز در فروردین ۹۸ نزدیک به ۱۳۰ میلیون تومان بدهی داشت که این میزان مبلغ در فروردین ۹۹ به ۳ میلیارد و ۶۸۱ میلیون تومان رسید به عبارتی در این خصوص شاهد افزایش ۳ میلیارد و ۵۵۱ میلیون تومانی هستیم.

احمدلو در خصوص آسیب کرونا بر حوزه گازرسانی عنوان کرد: براساس برنامه ریزی های انجام گرفته و با همّت کارکنان خدوم گاز زنجان، هیچ پروژه گازرسانی تعطیل نشده و طبق پروتکل های تعیین شده همه پروژه های گازرسانی فعال هستند. البته لازم به ذکر است که مشترکین بدهکار گاز زنجان در کل مبلغی بیش از ۱۱۱ میلیارد و ۳۷۴ میلیون تومان به شرکت گاز استان زنجان بدهکار هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه با توجه به حذف کنتور خوانی و عدم دسترسی دقیق تر به میزان مصرف گاز مشترکین، در این مدت میزان مصرف مشترکین محترم بر اساس مصرف سال گذشته مشترک محاسبه شده بود، افزود: اما لازم به ذکر است که کنتورخوانان از شنبه هفته گذشته کار خود را آغاز کرده اند.

احمدلو با بیان اینکه در این مدت مصرف مشترکین محترم به صورت علی الحساب محاسبه گردیده است، عنوان کرد: اینک با حضور کنتورخوانان رقم کنتور مشترکین عزیز قرائت و میزان مصرف واقعی محاسبه می گردد. با محاسبات انجام شده، مشترکین بدهکار و یا بستانکار مشخص و در قبوض بعدی ایشان اعمال می گردد.

وی خاطرنشان کرد: در این شرایط حساس که استفاده از تمام پرسنل فراهم نبوده است، نیرو ها ابتدا به صورت یک سوم و سپس به صورت دو سوم به کار خود ادامه داده و مشغول خدمات رسانی هستند./ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست