• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۲-۲۳
  • شناسه خبر: 15577

تعداد معدودی از مساجد زنجان در شب های قدر باز می شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه مساجد این استان همچنان تعطیل خواهند بود، گفت: فقط برای شب‌های قدر، تعداد معدودی از مساجد در زنجان وشهرستان‌ها بازگشایی می‌شوند.

به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» حجت الاسلام مختار کرمی در جمع خبرنگاران از برگزاری جلسه ای پیرامون بازگشایی مساجد در شب‌های قدر خبر داد و افزود: بنابر اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان با توجه به اینکه شهر زنجان در وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا و شهرستان‌های استان نیز در وضعیت زرد قرار دارند، بنابراین لازم است مردم متدین استان نکات بهداشتی را با دقت و جدیت رعایت کنند.

وی تصریح کرد: اگر بازگشایی مساجد تایید شود احتمال بازگشایی برخی از مساجد از ساعت ۲۳ تا یک شب به منظور برگزاری مراسمات شب قدر وجود دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: برنامه محوری شهر زنجان از محل امامزاده حضرت ابراهیم این شهر برای استفاده همه مردم استان از شبکه استانی اشراق به صورت مستقیم پخش می شود.

وی اظهار داشت: در مساجد دیگری که از طرف ستاد استانی برای برگزاری مراسم شب های قدر تعین شده است، مراسم به صورت محدود و از ساعت ۲۳ تا ۱ بامداد اجرا می‌شود.

وی افزود: افراد شرکت کننده در مراسم احیا در مساجد مشخص شده باید مهر، سجاده کتاب دعا، قران وچادر نماز شخصی را برای استفاده، همراه داشته باشند و نهایت همکاری را با ارکان مسجد، امام جماعت، هیات امنا وپایگاه بسیج داشته باشند تا نظم برقرار شود. ا

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست