• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۲-۲۵
  • شناسه خبر: 15615

فتح خرمشهر تاریخ عطف انقلاب اسلامی بود/ احمد کاظمی فاتح خرمشهر است

رزمنده دفاع مقدس گفت: فتح خرمشهر تاریخ عطفی بود که به کل دنیا نشان داد که نمی توان مقابل انقلاب ایستادگی کرد.

عباس راشاد در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: کسانی که با تاریخ انقلاب اسلامی آشنایی دارند می دانند که صدام نماینده کل دنیا و نماینده خاص دولت جنایت کار آمریکا بود که هدف سرنگونی نظام اسلامی را داشتند.

وی تصریح کرد: همان طور که وزیر خارجه صدام گفته بودند موضوع اروند رود و موضوع اختلافات سرزمینی بهانه ای برای سر نگونی نظام اسلامی بود.

راشاد گفت: بازپش گیری خرمشهر که در آن زمان خونین شهر نامیده شد توسط فرمانده هان بزرگی همچون شهید احمد کاظمی صورت گرفت که بنا به قول سردار شهید سلیمانی، ایشان فاتح خرمشهر هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان بابیان اینکه فتح خرمشهر تاریخ عطفی بود که به کل دنیا نشان داد که نمی توان مقابل انقلاب ایستادگی کرد، افزود: شهید کاظمی فرمودند: همه جا دست خدا هست اگر خدا را یاری کنیم خدا ما را یاری خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه دشمن می گفت ما آمده ایم بمانیم، افزود: حتی نقشه هایی که چاپ کرده بودند در نقشه ها خرمشهر جزئی از خاک عراق شده بود و البته تهاجماتی که در آبادان و جاهای دیگر داشتند باعث شد یک خود باوری در نظام اسلامی شروع شد.

راشاد افزود: خیانت های بنی صدر و جریان غربگرا خسارت هایی زده بود که تکیه بر گروه ههای جهادی مردم مومن، برگ زرینی در تاریخ انقلاب و جنگ تحمیلی شد که منجر به پیروزی های بعدی شد .

این رزمنده دفاع مقدس گفت: در تاریخ جنگ تحمیلی عملیات فتح المبین و عملیات بیت المقدس منحصر بفرد هستند و این بر می گردد به روحیه جهادی افرادی چون شهید باقری، کاظمی، خرازی و تمام شهدای جنگ تحمیلی و شهدای زنجان ازجمله اشتری و رستمخانی که در خط مقدم بودند.

راشاد گفت: ضرباتی که در این عملیات به سیستم اطلاعاتی صدام و غرب وارد شد باعث شد آنها ذهنیتی که برای سقوط نظام اسلامی داشتند را از دست بدهند. ا

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست