• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۲-۲۶
  • شناسه خبر: 15746

۲۰۰ هزار ماسک و دستکش برای برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان زنجانی نیاز است

پیام ملّت- مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: برای برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان در این استان ۲۰۰ هزار ماسک و دستکش نیاز است که ارگان های مربوطه باید همکاری لازم را در تهیه این تعداد اقلام بهداشتی داشته باشند.

به گزارش«پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت»وبه نقل از ایرنا،ابراهیم رفیعی در جلسه هماهنگی بازگشایی مدارس استان، با بیان اینکه بازگشایی مدارس در استان زنجان براساس دستورالعمل‌هایی است، گفت: بر این اساس حضور معلمان، مدیران و معاونان در مدرسه الزامی بوده اما اجباری به حضور دانش‌آموزان نیست.

وی، با بیان اینکه حضور دانش آموزان در مدارس باید با هماهنگی مدیر مدرسه باشد، گفت: بر این مبنا، دانش آموز در صورت تمایل برای رفع اشکالات و یک روز قبل آن باید هماهنگی های لازم را با مدیر مدرسه انجام دهد تا مشکلی به لحاظ تجمع آنها به وجود نیاید.

این مسؤول ادامه داد: مدیران مدارس باید از هر گونه اجتماعات دانش آموزان جلوگیری کنند و در این میان تعداد معدودی از دانش‌آموزان که مشکل درسی دارند در کلاس درس به مدت محدود حضور می‌یابند.

وی اظهار داشت: طی بازدیدهای انجام گرفته ۸۰ مدرسه در شهر زنجان ضدعفونی شده است و این کار تا روز شنبه ادامه دارد.

رفیعی افزود: طبق بخشنامه اعلام شده به مدارس فعالیت هر نوع اجتماعی از قبیل زنگ تفریح، زنگ ورزش و خدمات دهی بوفه ها تعطیل بوده و مدیران مدرسه باید به این مسائل نظارت های جدی داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان، ادامه داد: دانش آموزان باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و داشتن ماسک و دستکش در مدارس حضور داشته باشند و تا پایان این شرایط والدین با مدیران مدرسه نیز همکاری کنند.

وی اظهار داشت: ۱۳ هزار پرسنل آموزش و پرورش حدود یک‌ماه در مدارس حضور خواهند داشت و امتحانات نهایی را برگزار خواهند کرد.

به گفته رفیعی تصور والدین بر این است که حضور دانش آموزان در مدارس اجباری است، در حالی که اختیاری بوده و این مساله باید اطلاع رسانی شود.

هم‌اکنون حدود ۲۰۰ هزار دانش‌آموز در ۲ هزارو ۵۵۰ مدرسه سطح استان زنجان مشغول به تحصیل هستند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست