• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۲-۲۷
  • شناسه خبر: 15757

آزادی ۱۱۱ زندانی غیر عمد در زنجان نیازمند مبلغ ۵۷ میلیارد تومان است

پیام ملّت- رئیس ستاد دیه استان زنجان گفت: امسال با توجه به شرایط کشور و شیوع کرونا، جشن گلریزان به صورت غیر حضوری انجام می شود و ۱۱۱ زندانی جرائم غیر عمد چشم براه کمک خیرین برای آزاد شدن هستند.

به گزارش «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» علاءالدین کریمی در گفت و گوی تلویزیونی اظهار داشت: در حال حاضر ۱۱۱ نفر زندانی جرائم غیر عمد در زندان های استان زنجان زندانی اند که جرایم آن ها عمدتا جرایم مالی، تصادفات رانندگی و حوادث کارگاهی است.

وی افزود: برنامه ریزی هایی برای آزادی زندانیان غیر عمد وجود دارد که در حال حاضر در زندان به سر می برند و چشم به راه آزادی هستند.

مدیر عامل ستاد دیه استان زنجان با بیان این که طی روز های اخیر خیرین و مردم زنجان مبلغ بیش از ۹۶۰ میلیون تومان کمک کرده اند گفت: امسال با توجه به شرایط کشور و رعایت دستورالعمل های بهداشتی جشن گل ریزان به صورت غیر حضوری برگزار می شود.

این مسئول با بیان این که مبلغ مورد نیاز ۵۷ میلیارد تومان است تصریح کرد: اولویت بندی هایی صورت گرفته تا در مرحله اول ۲۲ نفر از زندانیانی که میزان مبلغ بدهی ۲۰ تا ۴۰ میلیون تومان دارند با همراهی خیرین تا آخر ماه مبارک رمضان این تعداد با پرداخت بدهی از زندان آزاد شوند.

کریمی تصریح کرد: با کمک ۶۰۰ میلیون تومانی خیرین تعداد ۴ نفر از زندانیان با جرایم غیر عمد از زندان های زنجان آزاد شده اند. /ب

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست