• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۲-۳۱
  • شناسه خبر: 16129

هدف استکبار فراموشی فلسطین از اذهان عمومی است

پیام ملّت- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان گفت: به برکت انقلاب اسلامی ایران و به سبب شخصیت ویژه امام خمینی(ره) مسئله فلسطین احیا و پیگیری آن در دستور کار آزادی‌خواهان جهان قرار گرفت.

حجت الاسلام حسن بیگدلی در گفتگو با خبرنگار«پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» با تاکید بر اینکه در حال حاضر هدف استکبار فراموشی فلسطین از اذهان عمومی است،گفت: روز جهانی قدس یکی از ابتکارات ارزشمند و تاریخی امام راحل است و مام خمینی (ره)با ژرف اندیشی واندیشه والای خود اصلی ترین مسئله جهان اسلام را مسئله فلسطین عنوان کرده وتاکید داشتند که اگر مسئله فلسطین حل شود تمام مشکلات جهان اسلام مرتفع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به روز قدس سبب نقش بر آب شدن اهداف رژیم صهیونیستی دربحث ایجاد سرزمین های اشغالی وتصاحب فلسطین گردید،تصریح کرد:تسلط بر منطقه غرب آسیا،تسلط بر حوزه انرژی ونیز تسلط بر مناطق حساس واستراتژیک دنیا از اهداف اسرائیل در دخالت های خود در مسئله فلسطین وغرب آسیاست که نه تنها به این مهم دست نیافته بلکه در ابعاد احتماعی،سیاسی و فرهنگی با مشکلات اساسی روبرو شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان با تاکید بر اینکه در حال حاضر هدف استکبار فراموشی فلسطین از اذهان عمومی است ،خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی ایران و به سبب شخصیت ویژه امام خمینی(ره) مسئله فلسطین احیا و پیگیری آن در دستور کار آزادی‌خواهان جهان قرار گرفت.

حجت الاسلام بیگدلی در ادامه با اشاره به معامله قرن بیان داشت:معامله قرن به دنبال فراموشی آرمان فلسطین است و می خواهد این مساله را تمام شده تلقی کند اما قطعا این هدف محقق نشده ودر آینده ای نزدیک با شکست مواجه خواهد شد.

وی با بیان اینکه وحدت وهم افزایی مسلمانان سبب افزایش قدرت سیاسی،اقتصادی ،اجتماعی وفرهنگی کشورهای اسلامی می شود،بیان داشت: روز قدس مردم ایران و آزادی خواهان جهان با انسجام، همدلی و هماهنگی وحدت جهان اسلام را به نمایش گذاشته و با لبیک گویی به امام راحل و مقام معظم رهبری این روز را گرامی می‌دارند.

این مسئول با اشاره به اینکه اگر چه امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا، در صحنه بودن به صورت فیزیکی کاهش می‌یابد اما می‌توان با حضور در فضای مجازی و رسانه با تحلیل تفکر رژیم صهیونیستی مردم جهان را از اهداف ننگین دشمنان آگاه کرد،گفت:اساتید ،طلاب وروحانیون،فعالان مجازی ودانشجویان می توانند با راه اندازی پویش های مختلف حمایت خود را از آرمان های فلسطین و روز قدس اعلام نموده ونشان دهند که ملت ایران همواره حامی وپشتیبان مردم مظلوم فلسطین بوده وتا رهایی کامل آن از چنگال صهیونیسم بین الملل در صحنه خواهند بود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست