• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۳-۰۱
  • شناسه خبر: 16166

با ورود دادستان زنجان مشکل تأمین برق شرکت شیمی قرن زنجان برطرف شد

پیام ملّت- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان گفت: قوه قضائیه خود را مکلف می‌داند که از واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی حمایت کند.

به گزارش«پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» حجت الاسلام کرمی در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی نوآوران زنجان و شرکت شیمی قرن، تولید کننده انواع ژل ضد عفونی کننده و خانواده مواد شوینده و پاک کننده، بیان کرد: دستگاه قضایی استان زنجان خود را مکلف می‌داند که در راستای تحقق شعار سال و بیانات مقام معظم رهبری از واحدهای تولیدی حمایت کرده و موانع تولید را برطرف نماید.


وی ضمن تقدیر از مدیرعامل این شرکت در خصوص سرمایه گذاری در زنجان و فراهم نمودن فرصت اشتغال تعداد ۶۰۰ نفر کارگر بصورت مسقیم خاطرنشان کرد: دادگستری زنجان مشکلات واحدهای اقتصادی و تولیدی را بررسی می کند و با استفاده از ظرفیت‌هایی که در این قوه وجود دارد سعی شده تا حمایت‌های مناسبی صورت بگیرد .

وی ادامه داد: خصوصا اینکه این شرکت در حمایت از کارگر و عدم تعدیل نیرو و اولویت استفاده از زنان سرپرست خانواده و نیز پیشگیری از وقوع حوادث کاری، خصوصا بهره گیری از نو آوریهای خاص و تولیدات داخلی و استفاده از تصفیه خانه به روز موفق بوده است.
کرمی با بیان اینکه حمایت از شعار سال که از سوی رهبر معظم انقلاب به جهش تولید نامگذاری گردیده ، یک تکلیف شرعی است، گفت: اینکه ایشان شخصا به موضوع تولید داخل ورود کردند و در واقع معظم له ناجی صنعت کشور بودند و در این راستا همه باید به وظیفه و تکلیف شرعی عمل کنیم .


دادستان زنجان تاکید کرد: فعالیت چنین شرکتهای تولیدی و ایجاد اشتغال و استفاده ۹۵ درصدی کارگران بومی خود استان زنجان اقدامی ارزشمند است لذا حمایت از این شرکتها و تلاش برای رفع موانع تولید یک وظیفه است و دادگستری استان زنجان در این راستا با جدیت و اقتدار به وظیفه قانونی عمل خواهد کرد.
حجت الاسلام کرمی درادامه با حضور در جلسه مشترک بین رییس صمت استان ،مدیر عامل شرکت توزیع برق زنجان ،رییس شهرکهای صنعتی زنجان و مدیر عامل و کارشناسان شرکت شیمی قرن در خصوص رفع مشکلات این شرکت پس از استماع نظرات و پیشنهادات مسئولین فوق الذکر اظهار داشت : مشکل تأمین برق شرکت برای افزایش تولید و ایجاد خط تولید بایستی مرتفع شود.

وی تصرحی کرد: وظیفه حاکمیت برای رفع مشکل برق شرکت شیمی قرن این است که برق را در ورودی شرکت تحویل دهد لذا هدف بنده از بازدید از شرکت حل این موانع است .
کرمی در ادامه از بخشهای مختلف شرکت بازدید و از نزدیک در فرایند تولید محصولات شرکت قرار گرفت.
لازم به ذکر است در پایان این جلسه و بازدید دادستان زنجان، با تلاش وی مشکل تأمین برق شرکت با توافق طرفین برطرف و مقرر شد اقدامات و پیگیری لازم در اسرع وقت بعمل آید./ا

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست