• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۳-۰۲
  • شناسه خبر: 16229

فلسطین به عنوان مسئله اصلی جهان اسلام تعطیل‌بردار نیست

پیام ملّت- نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان به مناسبت روز قدس بیانیه مشترکی منتشر کردند که در آن بر تعطیل‌ناپذیری موضوع فلسطین به عنوان مسئله اصلی جهان اسلام تاکید شده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و استاندار زنجان بیانیه مشترکی به مناسبت روز قدس منتشر کردند در این بیانیه آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم
 
روز جهانی قدس روز فریاد رهایی مردم مظلوم فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غارتگر، روز مقابله مستضعفین با مستکبران و روز تقابل آشکار حق علیه باطل است. 
روز قدس میراث گرانبهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است که اعتقاد و پایبندی‌اش به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی را نشان می‌دهد.  
صهیونیست غاصب باید بداند حکومت اسلامی و به ویژه مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی همواره از حقوق به‌حق ملت فلسطین حمایت کرده و غده سرطانی اسرائیل غاصب را محکوم می‌کنند. 
امسال اهمیت گرامیداشت روز قدس بیشتر از همیشه است و جهان اسلام و مجامع اسلامی باید قدرتمندانه‌تر از سال‌های قبل به یاری مردم مقاوم فلسطین بشتابند. 
شکی نیست پاسداشت موضوع فلسطین به عنوان مسئله اول جهان اسلام و دفاع از مظلوم، واجب شرعی و در هر شرایطی تعطیل‌ناپذیر است و ملت‌های مسلمان باید به هوش باشند که فلسطین همچنان مسئله اول امت اسلامی است و بدانند این وعده خداوند که «باطل ماندنی نیست»، قطعی است ان‌شاءالله و در این روز همه گوش به فرمان منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم تا با رهنمودهای ایشان در مسیر مقابله با جبهه کفر، استکبار و آرمان فلسطین بیش از گذشته و مصمم تر گام برداریم.
به امید پیروزی دائمی حق علیه باطل بدست منجی عالم بشریت در جهان

علی خاتمی  
نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان
 
فتح الله حقیقی  
استاندار زنجان/ ا

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست