• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۳-۰۴
  • شناسه خبر: 16344

مقاومت و وحدت در برابر دشمنان رمز موفقیت ملّت ایران

پیام ملّت- مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان گفت: نسل جوان باید با ارزش هایی که توسط رزمندگان دفاع مقدس به خوبی ظهور پیدا کرد، مأنوس شوند و بدانند مقاومت و وحدت در برابر دشمنان در شرایط گوناگون کشور رمز مو ...

لیلا رمضانی در گفت و گو با «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» ضمن تبریک عید فطر، فتح خرمشهر را یکی از افتخارات بزرگ ملّت ایران دانست و آن را نمادی از خود باوری و عزم راسخ و اتحاد مردم ایران بر محور آرمان های ماندگار جمهوری اسلامی در برابر هجمه های دشمن عنوان کرد.

رمضانی گفت: یوم الله سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر حماسه جاویدان و بی نظیر تاریخ، گویای مقاومت و پایداری ملّت ایران است و حماسه ایست که در تاریخ ثبت شد تا درسی برای دشمنان این نظام باشد که بدانند مردم ایران ملّتی هستند که پای آرمان ها همواره انسجام و شجاعت دارند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصار المهدی (عج) زنجان اظهارکرد: در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی، ملّت ایران با تأسی از امام راحل و رهبری معظم، هیچ زمان حتی وجبی از خاک این مرز و بوم را به دشمن ندادند و در برابر قلدری های هیچ کس کوتاه نیامدند.

وی با بیان اینکه خرمشهر پس از ۵۷۵ روز اشغال توسط رژیم عراق در سوم خرداد سال ۶۱ درعملیات الی بیت المقدس آزاد شد، فتح خرمشهر را نمونه بارز حماسه ایی بزرگ خواند که نشان داد ملّت ایران چگونه در برابر بزرگترین لشکر کشی دشمنان ایستاد و اجازه نداد حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیفتد .

لیلا رمضانی با اشاره به حضور مادران و همسران رزمندگان در جبهه ها پا به پای مردان افزود: مادران و همسران رزمندگان دفاع مقدس با تأسی از حضرت فاطمه (س) در دفاع از حریم ولایت، در دفاع مقدس با لبیک بر امام شهدا ، همسران و فرزندان خود را برای دفاع از اسلام و انقلاب آماده و راهی جبهه ها کردند تا یک وجب از خاک میهن در دست دشمنان نیفتد.

وی با تاکید بر فداکاری ها و از خودگذشتگی های زنان در دفاع مقدس، بزرگترین هنر زنان را پشتیبانی و تربیت رزمندگان در راستای دفاع از انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: آنان با تربیت فرزندان و حمایت از همسران خود مسئولیت های خانه و فرزندان را به تنهایی بر عهده گرفتند تا آنها با کمترین دغدغه و نگرانی از این مسائل، از کشور دفاع کنند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان با تأکید بر لزوم آشنایی نسل جوان و آینده سازان کشور با این مقطع از تاریخ منحصر به فرد جمهوری اسلامی برای رویارویی هرچه قوی تر با دشمنان گفت: نسل جوان باید با ارزش هایی مانند صداقت و ایثار و مشارکت و همدلی و امید به آینده که توسط رزمندگان دفاع مقدس به خوبی ظهور پیدا کرد، مأنوس شوند و بدانند مقاومت و وحدت در برابر دشمنان در شرایط گوناگون کشور رمز موفقیت ملّت ایران است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست