• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۳-۰۶
  • شناسه خبر: 16408

توزیع ۱۵هزار بسته معیشتی در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در زنجان

پیام ملّت- فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی به نیازمندان در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در این استان خبر داد.

سردار جهانبخش کرمی در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» اظهارداشت: از زمان شیوع ویروس کرونا در استان،سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان با بهره گیری از تمام توان و تجهیزات وبا همکاری و هماهنگی سازمان شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی استان وارد میدان شده و اقدام به ضدعفونی معابر و مناطق پرتردد،تهیه و توزیع بسته های معیشتی،بهداشتی،پخت و توزیع غذای گرم در بین نیازمندان و… نمود.

وی با اشاره به اقدامات سپاه استان در راستای عملیاتی سازی فرمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مبنی بر طرح «مواسات، همدلی و کمک مومنانه» تصریح کرد:پس از فرمایش رهبر معظم انقلاب در روز نیمه شعبان مبنی بر اجرای رزمایش کمک مومنانه ،سپاه انصارالمهدی (عج)با همکاری پایگاه های مقاومت بسیج اقدام به تهیه بانک اطلاعاتی از خانواده های آسیب دیده از این ویروس منحوس که تحت حمایت و پوشش ارگانهایی نظیر کمیته امداد وبهزیستی نبودند، نمود.

فرمانده سپاه استان با بیان اینکه در مرحله اول و دوم رزمایش کمک مومنانه که در آغاز ماه مبارک رمضان ونیز روز ولادت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی(ع)برگزار گردید،۶۵ هزار و ۹۵۴ بسته معیشتی تهیه و در بین نیازمندان توزیع گردید،بیان داشت:ارزش هر بسته معیشتی بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان بوده است.

سردار کرمی از توزیع ۱۵هزار بسته معیشتی در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در روز چهارشنبه ۷ خرداد ماه سال جاری خبر داد و افزود:این رزمایش از ساعت ۱۵ الی ۱۷ در محل سالن ۹دی سپاه ناحیه زنجان برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان استانی و سپاه در این رزمایش حضور داشته و خیرین نیز در تهیه بسته‌های معیشتی کمک کار این رزمایش بوده‌اند.

فرمانده سپاه استان زنجان همچنین به پخت و توزیع غذای گرم توسط بسیجیان پایگاه های مقاومت بسیج در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت:۶۸هزار و۳۵۱ پرس غذای گرم در ماه مبارک رمضان در بین نیازمندان استان توزیع و سبب رونق سفره افطار این عزیزان گردید. / ا

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست