• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۳-۰۶
  • شناسه خبر: 16359

مخابرات زنجان اینترنت ۵۴ درصد مشترکان را تامین می‌کند

پیام ملّت- سرپرست مخابرات منطقه زنجان گفت: مخابرات این منطقه، اقدامات اثربخشی در جهت ارائه خدمات و اینترنت به شهروندان انجام داده که در نتیجه آن، ۵۴ درصد سرویس اینترنت مشترکان استان زنجان توسط مخابرات عرضه می‌شود.

به گزارش«پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» همایون دلجویی در دیدار منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی افزود: این میزان نسبت به سال گذشته هشت درصد رشد داشته که نشان از توان بالای مخابرات در ارائه خدمات اینترنتی است.


وی خاطرنشان کرد: رخدادهای خوبی در سال ۹۸ در عرصه‌های ارتباطات استان زنجان شاهد بودیم که آثار آن قابل لمس است.
دلجویی گفت: نوسازی شبکه تلفن همراه (Swap) از گام‌های موثر مخابرات منطقه زنجان در سال ۹۸ بود که با همت و تلاش کارکنان به نتیجه ارزشمند رسیده است.
سرپرست مخابرات منطقه زنجان افزود: خوشبختانه در ایام پیش از نوروز که بیشتر خدمات در بستر اینترنت بود، هیچگونه قطعی اینترنتی را مشاهده نکردیم و برای ارائه سرویس های با کیفیت، تمهیدات لازم برای بهره گیری مشتریان انجام شد.
وی در ادامه به معرفی سرویس‌های نوین داده و مزایای FTTH ، VDSL پرداخت.
دلجویی خاطرنشان کرد: اجرای پروژه ارتقای سایت‌های اتوبان قزوین – زنجان از ۲G به ۳G و ۴G و همچنین اجرای فیبر نوری در قالب طرح uso در مسیر گرماب به زرین‌ رود-  زرین‌آباد ایجرود تا سپاس- سارمساقلو – سهرین، ارمغانخانه – مشکین و قیطول – قره‌بوطه بخش دیگری از اقدامات مخابرات منطقه زنجان در سال ۹۸ بوده است.
سرپرست مخابرات منطقه زنجان تصریح کرد: با تلاش‌های صورت‌گرفته از بهمن ماه سال گذشته با همکاری استانداری زنجان و  شرکت برق منطقه ای، فیبرنوری شهرستان طارم نیز دو مسیره شده است.

در ادامه این دیدار، مصطفی طاهری، منتخب مردم شهرستان‌های زنجان و طارم در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با قدردانی از اقدامات صورت گرفته در مخابرات منطقه زنجان به اهمیت ارتباطات در جامعه امروز و نقش اثرگذار آن در فرهنگ اجتماعی و سیاسی کشور تاکید کرد.

وی افزود: با توجه به اهمیت فضای مجازی و به دنبال تشکیل کمیسیون فضای مجازی در مجلس یازدهم خواهیم بود. /ا

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست