• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۳-۰۸
  • شناسه خبر: 16497

تحریم ناجا نشان دهنده اثر بخشی این نهاد امنیتی است

پیام ملّت- فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان با بیان اینکه ولایت مداری و جانفشانی نیروهای نظامی و انتظامی باعث شده نقشه های شوم آمریکا نقش بر آب شود،گفت: تحریم نیروی انتظامی نشان دهنده اثربخشی این نهاد امنیتی است.

سردار جهانبخش کرمی در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» اظهار داشت: استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون به دنبال راهی برای ضربه زدن و پیشگیری از رشد ایران اسلامی در بخش های مختلف بوده که تحریم یکی از آنها است.

وی با بیان اینکه تجربه نشان داده هر وقت دشمن از ما ناراضی بود یعنی خوب عمل کرده ایم، تصریح کرد: هر شخص و نهادی که مورد تحریم قرار می گیرد نشانه اثرگذاری آن است. یک زمانی سپاه وحالا نیروی انتظامی، این عمق اثرگذاری این نهادهاست.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی حافظ امنیت کشور است،بیان داشت: فعالیت کارآمد این ارگان انتظامی باعث شده تا آمریکا که چشم دیدن امنیت در منطقه را ندارد چنین تصمیم بچگانه ای گرفته و به نوعی جلوی این امنیت را به هر طریقی بگیرد.

فرمانده سپاه استان ادامه داد: ولایت مداری و جانفشانی نیروهای نظامی و انتظامی باعث شده نقشه های شوم آمریکا برای ضربه زدن به امنیت نه تنها در سطح کشور بلکه منطقه و جهان نقش برآب شود.

وی ادامه داد: از سوی دیگر استکبار جهانی علیرغم تشکیل فرزندان نامشروع در قالب گروهک های تروریستی و یا راه اندازی کاروان های مواد مخدر و صرف هزینه های میلیاردی برای ضربه زدن به ایران باز هم با اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی ایران اسلامی ضربات سنگینی متحمل شوند که این شکست های پی در پی باعث خشم آنان از این نیروهای مقتدر شده است.

کرمی افزود: تجربه نشان داده تحریم باعث پیشرفت بیشتر در بخش های مختلف کشور می شود، هم اکنون نیز با تحریم ناجا قطعا شاهد افزایش امنیت بیشتر در منطقه خواهیم بود.

این مسئول در پایان با بیان اینکه استکبار جهانی نمی تواند با تحریم مانع امنیت پایدار در کشور و منطقه شود و ناکارآمدی خود را کارآمد جلوه دهد،خاطرنشان کرد: بدون شک افزایش توانمندی ها و قابلیت ها سبب اقتدار کشور و خودباوری خواهد شد. / ا

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست