• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۳-۱۱
  • شناسه خبر: 16599

تخصیص اعتبار میلیاردی برای تجهیز هنرستان فنی و حرفه ای

پیام ملّت- معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: ۲۵ میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش اختصاص یافت.

داود بهرامی در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: از محل ۲ درصد فروش گاز و خرید تجهیزات جایگزین سال ۹۸، مبلغ ۲۵ میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز کارگاه های هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش استان تخصیص یافته است.

وی در دیدار با مدیر کل نوسازی و توسعه مدارس استان زنجان با اشاره به اهمیّت و لزوم تجهیز و تقویت هنرستان ها، این امر را در توزیع متوازن بین شاخه ای و تقویت رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش مهم ارزیابی و عنوان کرد: نیز با توجه به اولویت تأمین نیازهای تجهیزاتی هنرستان ها، ضرورت تجميع اعتبارات عمراني و خرید تجهیزات جایگزین و اختصاص آن به بخش خرید تجهیزات وجود دارد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه در این دیدار مهندس صفری مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان بر تسریع در هزینه کرد اعتبارات تخصصی تأکید کرد و افزود: همچنین تأمین تجهیزات مورد نیاز هنرستان ها و اولویت بندی هزینه کرد اعتبارات از طریق آموزش و پرورش استان مبنای اقدام اداره کل نوسازی است.

بهرامی ادامه داد: در این جلسه که با حضور معاون اداری مالی نوسازی و رئيس اداره آموزش های فنی و کاردانش استان همراه بود مقرر شد نسبت به خرید تجهیزات مورد نیاز بر اساس لیست اعلامی تا بازگشایی مدارس در سال تحصیلی آتی اقدام شود./ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست