• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۳-۱۲
  • شناسه خبر: 16675

اقدام مجاهدانه سیستم بهداشت ودرمان در بحران کروناموجب اعتماد مردم شد

پیام ملّت- رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت : اقدام مجاهدانه سیستم بهداشت ودرمان در بحران کرونا موجب اعتماد مردم شده و منجر به کنترل این بحران شد.

به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها درنشست مشترک با روسای دانشگاهها و مسئولین دفاترنهاد نمایندگی مقام معظم رهبری استان زنجان اظهار داشت: در پی وقوع انقلاب اسلامی تحولات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و دفاعی را شاهد بودیم که در همه این تحولات حوزه علم دیده می شود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی احیاگر معنویت در ایران و جهان بود، اظهار داشت: در زمانی که همه تفکرات به مادیات می رفت و دوره مرگ معنویت نامیده شده بود انقلاب اسلامی منجر به بازگشت معنویت شد.

حجت الاسلام رستمی با اشاره به اینکه مردم در شرایطی که با مشکلات متعددی مواجه بوده حاضر به کمک به همنوعان خود هستند، تصریح کرد: باور و اعتماد به نفس در مواجه با مشکلات جزو شاخصه های مردم ایران است که خیلی از کشورها ندارند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه بعد از به پیروزی رسیدن جمهوری اسلامی تحولات عظیمی در دنیا رخ داد، افزود: در دفاع مقدس جوانان زیادی خود را فدای کشور کردند و در ایام کرونا نیز رشادت های جوانان در فعالیت های جهادی کاملا مشهود بود.

وی افزود: اقدام سیستم بهداشت ودرمان کشور در بحران کرونا مجاهدانه بوده و موجب اعتماد مردم شد و با همراهی مردم این بحران کنترل شد که اتفاق بزرگی بود.

وی به موفقیت های علمی در این باره اشاره و گفت: صدور اقلام بهداشتی و کیت‌های آزمایشگاهی به کشورهای اروپایی از جمله توفیق الهی در زمان بحران کرونا در ایران بود.

حجت الاسلام رستمی آموزه های علوم انسانی، اعتماد مردم به رسانه ها و از همه مهم تر مجاهدت های کادر درمان را در مقابله با این بیماری موثر برشمرده و تاکید کرد: باید از کادر درمان تشکر ویژه ای در این باره کرد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تصریح کرد: حضور دانشجویان و طلاب در فعالیتهای جهادی در همه عرصه های مقابله با کرونا پر رنگ و بی نظیر بود.

وی افزود: دو برابر شدن وجوهات شرعی در ایام کرونا نسبت به سال گذشته، از جمله نمونه‌های انسجام اجتماعی است.

وی ایثار، همدلی، انسجام اجتماعی که درشرایط کرونا در کشور بوجود آمده بود را از جلوه های نصرت الهی برشمرده و افزود: طبق نظر سنجی ها بیشتر مردم در شرایطی که با سختی ها مواجه بوده و منافع شخصی آنها در خطر بود حاضر به کمک به همنوعان خود بودند./ ا

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست