• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۳-۱۲
  • شناسه خبر: 16663

معضل فرسودگی ناوگان حمل و نقل و عدم پوشش هزینه ها

پیام ملّت-رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر استان زنجان گفت: ۱۰۰ درصد اتوبوس، ون و تاکسی های زنجان به سن فرسودگی رسیده اند.

فرهاد رفیعی در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: درآمد و هزینه ها به علت فرسودگی اتوبوس، ون و تاکسی های زنجان با هم در توازن نیستند و به عبارتی درآمد، هزینه ها را پوشش نمی دهد.

وی با بیان این مشکل فرسودگی ناوگان حمل و نقل منجر به پایین آمدن کیفیت ارائه خدمات می شود افزود: همچنین گفتنی است که با افزایش میزان فرسودگی این خودروها آلودگی محیط زیست و افزایش مصرف سوخت نیز حادث خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر استان زنجان با اشاره به اینکه اولویت های متعددی به علت گستردگی خدمات حوزه حمل و نقل برای این سازمان در نظر گرفته شده است، ادامه داد: لازم به ذکر است که مهمترین این اولویت های لحاظ شده در سازمان حمل و نقل بار و مسافر زنجان در سال جاری، بازسازی و نوسازی اتوبوس و ون ها است.

رفیعی با بیان اینکه مقرر شده است که همه شهر ها نسبت به بازسازی و نوسازی ناوگان خود اقدام کنند افزود: به علت وجود تحریم های ظالمانه در حال حاضر امکان نوسازی اتوبوس ها وجود ندارد. اما هم اینک اتوبوس و ون های زنجان در حال بهسازی و بازسازی هستند.

وی ادامه داد: میزان ۱۲ میلیارد تومان اعتبار جهت خرید ماشین آلات جدید اختصاص داده شده است و اینک در شرف مراحل قانونی خود است.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر استان زنجان در خصوص آسیب کرونا بر ناوگان حمل و نقل تصریح کرد: سیستم حمل و نقل بار مسافر به علت وقوع بیماری کرونا آسیب فراوانی دیده است./ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست