• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۳-۱۲
  • شناسه خبر: 16619

افزایش ۴۷ درصدی کمک های خیّرین در جشن گلریزان سال ۹۹ در استان زنجان

پیام ملّت- رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: مردم ولایتمدار و خیر استان زنجان مبلغ بیست و سه میلیارد و ششصد و چهل یک میلیون ریال بصورت نقدی درجشن گلریزان مشارکت داشتند.

به گزارش«پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی با بیان اینکه جشن گلریزان امسال بصورت مجازی و متفاوت تر از سنوات گذشته برگزارشد افزود: مردم متدین، ولایتمدار و خیر استان زنجان مبلغ بیست و سه میلیارد و ششصد و چهل یک میلیون ریال بصورت نقدی در این امر پسندیده مشارکت داشتند که جا دارد از همین جا از این میزان مشارکت مردم عزیز و خیرین استان و از عملکرد خوب رسانه ها بویژه صدا و سیما تشکر نمایم.

رئیس شورای قضایی استان زنجان تصریح کرد : در شرایط فعلی جامعه و شیوع کرونا و همچنین علی رغم برگزاری پویش کمک های مومنانه و مواسات این میزان مشارکت با این مبلغ در سطح کشور بی نظیر است.

صادقی نیارکی با بیان اینکه جمع کل کمک های نقدی، تعهدی نقدی و تعهدی تسهیلات مبلغ بیست و نه میلیارد هشتصدو یک میلیون و ششصدو هفتاد و سه هزار بوده ادامه داد: با جمع آوری این میزان مبلغ قابل توجه شاهد آزادی بیشتر محکومین مالی جرایم غیر عمد در استان خواهیم بود.

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به اینکه در سال ۹۸ جشن گلریزان در کلیه شهرستانها و بخشها بصورت حضوری برگزار شد وکمک های نقدی خیّرین ،تعهدی نقدی و تعهدی تسهیلات در این سال بیست و یک میلیارد و هشتصدو چهل و پنج میلیون و نهصدو چهل و هشت هزار ریال بوده ،اما خوشبختانه ما در جشن گلریزان ۹۹ با افزایش ۴۷ درصدی کمک های مردم و خیرین استان مواجه بودیم .

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست