• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۳-۱۲
  • شناسه خبر: 16674

تحویل ۱۱ هزار و ۵۰۰ سیم کارت سرپرست خانوار

پیام ملّت- مدیرکل پست استان زنجان گفت: تاکنون تعداد ۱۱ هزار و ۵۰۰ سیم کارت سرپرست خانوار در سطح استان زنجان توزیع شده است.

رضاحمیدپور در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: در استان زنجان تعداد ۱۲ هزار و ۵۰۰ سیم کارت سرپرست خانوار وارد شده که تاکنون حجم بسیاری از این سیم کارت های سرپرست خانوار تحویل داده شد.

وی در خصوص عدم توزیع مابقی سیم کارت های سرپرست خانوار ثبت نام شده عنوان کرد: در حال حاضر حدود یک هزار سیم کارت سرپرست خانوار که ثبت نام شده بود به علت نقص آدرس یا عدم احراز هویت توزیع نشده است.

مدیرکل پست استان زنجان افزود: لازم به ذکر است که توزیع سیم کارت ها همچنان ادامه دارد اما افراد جهت تحویل این سیم‌کارت‌ها باید احراز هویت شوند و کارت شناسایی معتبر ارائه دهند.

حمیدپور با اشاره به اینکه پیش از این توزیع و تحویل سیم کارت ها از طریق دفاتر پیشخوان خدمات ارتباطی نیز صورت می‌گرفت تصریح کرد: توزیع سیم کارت ها از طریق دفاتر پیشخوان خدمات ارتباطی منجر به ایجاد تجمع در این دفاتر می‌شد و با توجه به شیوع بیماری کرونا این اقدام در شرایط کنونی لغو شد و از طریق شرکت پست صورت گرفت.

وی ادامه داد: توزیع سیم کارت ها از طریق شرکت پست به درب منازل افراد صورت می گیرد و نیازی به مراجعه حضوری جهت دریافت سیم کارت های  سرپرست خانوار وجود ندارد.

مدیرکل پست استان زنجان در خصوص هزینه تحویل سیم کارت های سرپرست خانوار خاطرنشان کرد: تحویل سیم کارت های سرپرست خانوار به صورت کاملا رایگان بوده و نیازی به پرداخت وجه در هنگام دریافت سیم کارت وجود ندارد./ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست