• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۳-۱۲
  • شناسه خبر: 16652

کمبود امکانات، تجهیزات و محیط بان داریم

پیام ملّت- فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: در حال حاضر مشکل کمبود امکانات، تجهیزات و محیط بان وجود دارد.

 اسماعیل قلی زاده در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: باید به ازای هر یک هزار هکتار یک محیط بان وجود داشته باشد این در حالی است که در استان زنجان به ازای هر ۱۱ هزار هکتار یک محیط بان وجود دارد.

 وی افزود: تعداد محیط ‌بانان استان زنجان باید حداقل به میزان ۱۰ برابر افزایش یابند اما با وجود نیاز به محیط بان جذب نیرو در حال حاضر صورت نمی گیرد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان زنجان با بیان اینکه امسال با توجه به بارندگی های خوبی که صورت گرفته است پوشش گیاهی فراوانی وجود دارد ادامه داد: به علت فراوانی پوشش گیاهی امسال امکان افزایش آتش سوزی وجود دارد.

قلی زاده به وجود برخی قوانین دست و پاگیر اشاره و عنوان کرد: دستور داده شده است که موتور ساخت داخل کشور استفاده شود این در حالی است که متخلفان از وسایلی به مراتب پیشرفته تر استفاده می کنند.

 وی با بیان اینکه تاکنون هیچ گونه جدیدی  نسبت به مدت مشابه سال پیش در حیات وحش کشف نشده است ادامه داد: گفتنی است که امسال به علت وضعیت خوب بارندگی ها میزان زاد و ولد افزایش پیدا خواهد کرد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان زنجان خاطرنشان کرد: همکاران به صورت شیفتی و شبانه‌روزی مشغول به کار هستند و با هرگونه تخلف برخورد خواهند کرد./ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست