• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۳-۲۲
  • شناسه خبر: 17283

اهدای ابلاغ به مهندس سوزان دویرانی به عنوان قائم مقام مدیر عامل انجمن خیریه ام.اس استان زنجان ( امید )

پیام ملّت- مهندس سوزان دویرانی طی مراسمی با حضور جمعی از اعضا و کارکنان انجمن، به عنوان قائم مقام انجمن امید معرفی شد.

به گزارش«پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» و به نقل از روابط عمومی انجمن خیریه ام.اس استان زنجان( امید )، جمال وثوق مدیر عامل انجمن خیریه ام.اس استان زنجان ( امید )در این مراسم با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد بیماران ام.اس تحت پوشش ۸۸۱ نفر می باشد ابراز کرد با یاری خیرین و کمک های مردمی توانسته ایم قدم های قابل توجهی در تحقق اهداف و رسالت ها برداریم.

وی با اشره به ویژگی های بیماری ام.اس خاطر نشان کرد: انجمن امید تاکنون به منظور رفع نیازهای اساسی گروه هدف در ابعاد مختلف، ساختار و شاکله ی مناسبی را پایه ریزی و اجرا کرده است.

مدیر عامل انجمن امید ضمن ابراز نگرانی درباره ی رشد بیماری ام.اس در جوامع مختلف نسبت به سال های گذشته اذعان کرد: بی شک تغییر در سبک زندگی و آگاهی از بیماری ام.اس، روند رشد بیماری را به شدت تحت تاثیر قرار خواهد داد.

این مقام مسئول افزود: آینده ی بدون ام.اس تنها به رفتارهای امروز و نحوه ی نگرش جامعه بستگی دارد از اینرو یکی از رویکردهای قابل توجه انجمن امید، اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی مناسب بویژه به نسل جوان می باشد.

وی در ادامه با اشاره به پیچیدگی ها و چالش های زندگی بیماران ام.اس که شوربختانه بیشتر در سنین جوانی با این بیماری دست و پنجه نرم می کنند یادآور شد : نسل جوان و کارآمد در این حوزه نیز میتواند با اتکا به نیرو و انرژی جوانی و بهره مندی از دانش، متد، فناوری و امکانات مدرن، هم با ام.اس زندگی و هم مبتلایان را یاری دهد.

جمال وثوق با تحسین روحیه ی رئوف و انسان دوستانه ی مردم زنجان که همواره به طور گسترده در امورات خیر پیش قراول می باشند اظهار کرد: حضور نیروهای فعال و جوان در خیریه ها نیز از جمله راهکارها و نیازهای غیر قابل اجتناب می باشد که با تمرکز در این مهم و با اعتماد به دیدگاه و فضای فکری نسل جوان ضمن تقویت روحیه نیکوکاری در جوانان، رشد و ارتقای خیریه ها را نیز تضمین کرده ایم.

مهندس سوزان دویرانی قائم مقام مدیر عامل انجمن خیریه ام.اس استان زنجان( امید ) نیز فعالیت در خیریه ها را فرصتی مطلوب برای خودشناسی و تجربه ای پاک و بی غش دانست و ابراز کرد خداوند بر خیریه ها نگاه ویژه ای دارد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به روش های زندگی، در دنیای امروز، بسیاری از رویدادهای موفق، ماحصل ایده ها و پتانسیل های نسل جوان می باشد. ازاینرو با تزریق افکار و ایده های نو توسط این نسل در امورات خیریه نیز شاهد بسترهای مناسبی برای پاسخگویی به نیازهای جامعه هدف خواهیم بود.

دویرانی در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای همه بیماران اذعان داشت پیگیری و اجرای صحیح برنامه ها با بهره مندی از ظرفیت های موجود در راس امورات خواهد بود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست