• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۴-۱۰
  • شناسه خبر: 17814

سرقت از بانک کارگشایی کاملا کذب است /بانک ملی و شعبه کارگشایی هیچ مشکلی در تحویل امانت طلای مشتریان ندارد

پیام ملّت-مدیر امور شعب بانک ملی استان زنجان گفت: بانک ملی و شعبه کارگشایی هیچ مشکلی در تحویل امانت طلای مشتریان نداردو شایعه سرقت از بانک کارگشایی کاملا کذب است و واقعیت ندارد.

احمد طاهری در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» گفت: متاسفانه به دنبال شایعه پراکنی هایی در فضای مجازی مبنی بر سرقت مسلحانه از بانک کارگشایی، مشتریان این بانک برای پس گرفتن طلای خود به این بانک مراجعه می کنند که به دلیل تجمع مشتریان در این شعبه و عدم امکان رعایت فاصله گذاری اجتماعی امکان ابتلای به کرونا برای شهروندان نگران کننده است.
وی با بیان اینکه به دلیل مراجعه تعداد زیادی از مردم به این بانک برای گرفتن طلای خود همکاران این شعبه تا ساعت ۷ بعد ظهر فعال بودند.

وی افزود: دیروز ۸۰ نفر و امروز ۶۰۰ نفر در پی همین شایعه نوبت گرفته اند که طلای خود را پس بگیرند در حالی که این شایعه واقعیت ندارد و این شعبه فقط یک روز به دلیل اختلال در سیستم و برق نتوانست درخدمت مشتریان باشد.

طاهری گفت: بیش از ۸۰ درصد مراجعه کنندگان در این دو سه روز مشتریانی هستند که مقدار طلای آنها در حد دو میلیون تومان است و تاکید کرد بانک ملی هیچ مشکلی در پس دادن طلای آنها و سایر مشتریان ندارد.

مدیر امور شعب بانک ملی استان زنجان گفت: از اداره امنیت استانداری و فرماندار زنجان نیز خواسته ایم که ضمن اطلاع رسانی به مردم در خصوص شایعات مطرح شده به اطلاع مردم برسانند که جای هیچ گونه نگرانی نیست و بانک ملی مثل قبل آماده ارائه خدمت به مردم است تا تجمع مردم در این روزهایی که خطر کرونا همه را تهدید می کند کمتر شود.


وی از دستگاه های دیگر خواست تا بانک ملی را یاری کنند و تاکید کرد: اگر مردم از زبان دستگاه های دیگر نیز تکذیب چنین شایعات و توصیه به عدم تجمع در این روزها را بشنوند موثر تر خواهد بود.

وی شایعه بازداشت رئیس شعبه کارگشایی را تکذیب کرد و گفت : هیچ اتفاقی در بانک کارگشایی نیافتاده است و رئیس شعبه کارگشایی و همه همکاران در حال خدمتگزاری به مشتریان و مردم عزیز زنجان هستند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست