• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۴-۲۱
  • شناسه خبر: 18035

وزارت ارتباطات ترافیک اینترنت دانشجویان را رایگان تأمین کرد/ نتایج امتحانات دانشگاه علوم پایه تا ۱۵ مرداد اعلام می شود

پیام ملّت-معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان گفت: وزارت ارتباطات کمک‌هایی به دانشگاه در خصوص برگزاری کلاس های آنلاین کرده است و ترافیک اینترنت دانشجویان با تخفیف بسیار زیاد یا به صورت مجانی تامی ...

رشید زارع نهندی در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: همراه با تخفیف بودن ترافیک اینترنت دانشجویان یا به صورت مجانی بودن آن بسته به نوع اپراتور و ایرانسل یا همراه اول بودن آن دارد.

وی با اشاره به اینکه اپراتور ایرانسل هزینه بسیار ناچیزی جهت ترافیک اینترنت دانشجویان اخذ می‌کند و به عبارتی با تخفیف بسیار ترافیک اینترنت دانشجویان را تامین می کند و تنها ۱۰ درصد هزینه ترافیک اینترنت آنها را دریافت می کند ادامه داد: این در حالی است که اپراتور همراه اول بابت ترافیک دانشجویان هزینه ای نمی گیرد و ترافیک اینترنت دانشجویان را به صورت رایگان تامین می کند.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان با بیان اینکه چنانچه وضعیت به همین منوال ادامه داشته باشد و برگزاری کلاس ها به صورت غیر حضوری و مجازی باشد زیرساخت های این دانشگاه آماده است افزود: البته حضوری یا غیر حضوری بودن کلاس ها در ترم آتی بنا بر سیاست های وزارت علوم و ستاد ملی مبارزه با کرونا خواهد بود.

وی در خصوص چگونگی برگزاری امتحانات عنوان کرد: همه امتحانات به صورت مجازی برگزار خواهد شد مشکلی نیز در این خصوص وجود ندارد و امتحانات از ۱۸ تیرماه آغاز شده و تا تاریخ ۳۱ تیرماه با رعایت پروتکل های بهداشتی ادامه خواهد داشت.

زارع نهندی اعلام نتایج امتحانات دانشجویان را تا تاریخ ۱۵ مرداد اعلام کرد و تصریح کرد: نمره دهی امتحانات دانشجویان براساس تعیین اساتید و به اختیار او خواهد بود. این بدان معناست که اینکه چند درصد به امتحان میان ترم، چند درصد به امتحان پایان ترم و چند درصد به تمارین و پروژه های میان ترم اختصاص داده شود در اختیار استاد خواهد بود./ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست