• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۴-۲۱
  • شناسه خبر: 18071

مسابقه “خاطره گویی احسان درکرونا”

پیام ملّت-معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: جمعیت هلال احمر مسابقه "خاطره گویی احسان در کرونا" را با موضوع خاطره گویی ۱۱۲ ثانیه در میان دانش آموزان برگزار می کند.

به گزارش«پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت»فاطمه جمشیدی در جمع خبرنگاران اظهارکرد: در پی فعالیت های کانون های دانش آموزی هلال احمر در جهت تعمیق مفاهیم ارزشمند جمعیت و با توجه به شیوع بیماری کرونا در دنیا بخش ویژه سومین دوره مسابقات سرود و نمایش احسان با عنوان “خاطره گویی احسان در کرونا” برگزار می‌شود و این جشنواره با موضوع خاطره گوئی ۱۱۲ ثانیه ای است.

وی اظهارداشت: هدف از برگزاری خاطره گویی احسان در کرونا تقویت حس بشردوستی و کمک به همنوع در میان نوجوانان، ایجاد روحیه شادابی و پویایی در ایام شیوع بیماری کرونا و ایجاد نشاط و تجلی رفتارهای بشردوستانه است.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این بخش دانش آموزان می توانند طی ۱۱۲ ثانیه خاطره ای از احسان و نیکوکاری و یا فعالیت بشردوستانه در ایام شیوع کرونا که در حق کسی انجام داده اند را تعریف کنند.

جمشیدی یادآوری کرد: شرکت در این بخش برای همه دانش آموزان ۷ تا ۱۸ سال آزاد است و لازم نیست عضو کانون های دانش آموزی هلال احمر باشند.

وی ادامه داد: طبق فراخون، داوری سومین دوره جشنواره احسان، در ۲ رده سنی هفت تا ۱۲ سال و ۱۲ تا ۱۸ سال انجام می شود و استفاده از حرکات دست، موسیقی، لباس و تغییر لحن گوینده مورد تاکید است و تکنیک های خاطره گوئی و زیبایی خاطره مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: بر اساس این گزارش، در این جشنواره، کیفیت تصاویر و نصب پوستر جشنواره در هنگام ضبط الزامی بوده همچنین تن صدا نباید یکنواخت نباشد، خاطرات براساس منظق و واقعیت تعریف شود، در این زمینه ترتیب خاطره گوئی شامل مقدمه کوتاه و توصیف اتفاق و نتیجه گیری اهمیت دارد.

جمشیدی با بیان اینکه سایز فیلم ها باید p 480 و بدون تدوین باشد، اضافه کرد:علاقمندان می توانند آثار خود را تا پنجم مهرماه سالجاری در قالب لوح فشرده به مسئول امور جوانان شعب جمعیت هلال احمر استان زنجان تحویل دهند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست