• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۴-۲۲
  • شناسه خبر: 18100

انبارهای امدادی جمعیت هلال احمر در حال تجهیز است

پیام ملّت-معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی گفت: از محل کمک هایی که دولت برای تجهیز انبارهای امدادی تخصیص داده انبارهای امدادی هلال احمر استان ها نیز تجهیز می شود.

دکتر مهراب شریفی سده در حاشیه نشست مدیران جمعیت هلال احمر استان زنجان در جمع خبرنگاران افزود: از زیرساخت های امدادی، درمانی و بهداشتی هلال احمر استان زنجان بازدیدی داشتیم که آمادگی در وضعیت مناسبی است و همکاران این مجموعه خدمات قابل توجهی در پیشگیری از بیماری کرونا داشتند و این آمادگی برای ارایه خدمات همچنان وجود دارد تا چنانچه استان در خصوص این بیماری با مشکلاتی مواجه شد نیروهای هلال احمر بتوانند خدمات مناسبی ارائه دهند.

وی با تاکید بر اینکه وضعیت امدادی جمعیت هلال احمراستان زنجان مورد بررسی اجمالی قرار گرفت که وضعیت به نسبت قابل قبول است، اظهارداشت: در انبارهای امدادی شمالغرب زنجان امکانات خوبی پیش بینی شده که از محل کمک هایی که دولت برای تجهیز انبارهای امدادی تخصیص داده به زنجان هم تخصیص داده خواهد شد.

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی گفت: مقدمات کار در تهران در حال انجام است که به زودی بر ذخایر امدادی ما اضافه خواهد شد که با این اقدامات سطح آمادگی جمعیت هلال حمر را ارتقا خواهد داد.

شریفی سده خاطرنشان کرد: برای خرید و تجهیز بخشی از اقلام امدادی با کمک رئیس جمهور اعتباری تخصیص داده شده که در حال خریداری هستیم و ناوگان آمبولانسی بروز می شود.وی یادآوری کرد: تعدادی آمبولانس و خودروهای امدادی به ناوگان هلال احمر به منظور ارائه بهتر خدمات امداد و نجات اضافه خواهد شد.

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی با بیان اینکه وظیفه اصلی جمعیت هلال احمر ارائه خدمات امدادرسانی و کمک به آسیب دیدگان ناشی از حوادث است، تاکید کرد: در استان زنجان ظرفیت خوبی پیش بینی شده که پایگاه امدادی شمالغرب زیر ساخت مناسبی است که در استان وجود دارد.

شریفی سده تاکید کرد: سازمان امداد و نجات در تجهیز هر چه بیشتر این پایگاه امدادی که نقش محوری در منطقه شمالغرب کشور ایفا می کند، خواهد داشت و استان زنجان به لحاظ امدادی وضعیت قابل قبولی دارد که کاستی های آن نیز باید رفع شود.

وی اضافه کرد: مراکز بهداشتی، درمانی و توانبخشی هلال احمر در استان زنجان ظرفیت های خوبی دارد که قابل ارتقا و بهینه سازی است.

وی به موضوع بیماری کرونا اشاره کرد و افزود: بیش از گذشته ضرورت کسب آمادگی لازم برای حمایت از مردم و ارایه کمک ها و خدمات امدادی و بهداشتی باید وجود داشته باشد.

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی گفت: هلال احمر در استان زنجان اقدام به آماده سازی و تجهیز نقاهتگاه هایی برای بیماران مبتلا به کرونا ویروس کرده و آمادگی بیشتر در سطح این استان برای مقابله با این بیماری و در صورت وخامت اوضاع نیز وجود دارد.

شریفی سده هدف خود از سفر یک روزه به زنجان را اطلاع از وضعیت و آمادگی استان برای مقابله با حوادث بیان کرد.

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی، مدیرکل عمرانی و مدیر کل منابع انسانی و تحول اداری، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، معاون منابع انسانی و پشتیبانی این استان در سفر یک روزه خود به این استان در بدو ورود از انبار و ساختمان اداری جمعیت هلال احمر شهرستان ابهر و ساختمان جدید التاسیس این شهرستان، پایگاه امدادی و مرکز آموزش های تخصصی شمالغرب، انبارهای امداد و نجات در این پایگاه، از بخش های مختلف مرکزجامع توانبخشی جمعیت هلال احمر زنجان از جمله فیزیوتراپی، گفتاردرمانی، کادردرمانی جسمی – حرکتی، انبار، قالب گیری، تولید و فلزکاری، بریس ستون فقرات، کفش طبی گفتاردرمانی پروتز و ارتز، کتابخانه امام خمینی(ره) هلال احمر زنجان و سالن همایش نوسازی و بازسازی شده این شهر، درمانگاه و داروخانه هلال احمر زنجان، پایگاه امدادی و انبارهای زنجان بازدید و در جریان روند فعالیت و آمادگی تیم های واکنش سریع و آنست استان زنجان قرار گرفتند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست