• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۴-۲۳
  • شناسه خبر: 18141

متاسفانه موضوع مدیریت حجاب به مساله پیچیده ای دچار شده است/با استدلال سطحی در حوزه فرهنگی نمی توان محکمات و ارزش ها را تعریف کرد

پیام ملّت- رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت:مساله حجاب در جامعه مساله بغرنجی نیست متاسفانه موضوع مدیریت حجاب به مساله پیچیده ای دچار شده است.

به گزارش « پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» علیرضا فیروزفر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان در جلسه حجاب و عفاف دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان اظهار کرد:با بخشنامه و دستور العمل های اداری و سازمانی صرف نمی توان موضوع حجاب و عفاف را اجرا کرد و این مسائل باید مورد توجه جدی همه باشد و نباید در قید و بند بخشنامه برای اجرای طرح حجاب و عفاف بود.

فیروز فر گفت: در فعالیت های فرهنگی دانشگاه اگر از ظرفیت های دانشجویی استفاده نشود ختم این فعالیت ها و کارها به شکست منجر خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان تاکید کرد: اجرای قانون برای فعالیت های فرهنگی باید مورد توجه و اهتمام همه باشد و اجرای قانون خط قرمز دانشگاه است.

حجت الاسلام والمسلمین نقی لو رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان نیز در این جلسه گفت: بحث حجاب و عفاف از مولفه های مهم جوامع انسانی در اشکال مختلف است.

نقی لو گفت: تعریفی که از حجاب شده است در روسری خلاصه شده است در حالیکه مفهوم حجاب بسیار مهمتر و زیربنایی تر از چنین تعاریفی است.

وی تصریح کرد: بحث حجاب اجباری ، بحث برهنگی و پوشیدگی است و نباید در دام تعاریف سطحی و یا مغرضانه در این موضوع افتاد.

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ازاد اسلامی زنجان تاکید کرد: اگر حجاب را برداریم راه برای برهنگی هموار شده است و با استدلال سطحی در حوزه فرهنگی نمی توان محکمات و ارزش ها را تعریف کرد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست