• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۴-۲۴
  • شناسه خبر: 18152

طرح دستان مهربانی در انجمن خیریه کلیوی زنجان اجرا شد

پیام ملّت- دبیر کمیته بانوان انجمن خیریه کلیوی استان زنجان از اجرای طرح دستان مهربانی در انجمن خیریه کلیوی زنجان خبر داد و گفت: این اقدام در راستای کمک به اقشار نیازمند بوده است.

هما ماهی در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: طرح دستان مهربانی به منظور مساعدت بیماران دیالیزی و پیوندی که نیازمند هستند در انجمن خیریه کلیوی زنجان صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح دستان مهربانی از برنامه های حایز اهمیت این انجمن است ادامه داد: به واسطه طرح دستان مهربانی بالغ بر ۷۰۰ بسته معیشتی در میان دیالیزی های نیازمند توزیع شده است که شامل احسان غذا، برنج، گوشت و روغن بوده است.

دبیر کمیته بانوان انجمن خیریه کلیوی استان زنجان ارزش ریالی اقلام تهیه شده فوق توسط خیرین را معادل ۱۸۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این عمل خداپسندانه همچنان ادامه خواهد داشت.

ماهی در خصوص آسیب کرونا بر روی مشاغل مختلف عنوان کرد: بحران بیماری کرونا تعطیلی بسیاری از مشاغل و افزایش فقر میان نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر جامعه بخصوص بیماران را سبب شده اما یاری خیرین زنجانی منجر به بهبود شرایط برای بیماران دیالیزی و پیوندی شده است.

وی با بیان اینکه مردم می توانند از طریق شماره حساب ۲۵۲۵ بانک ملی یا شماره کارت ۶۰۳۷۷۹۹۵۱۹۳۷۶ نسبت به واریز کمک های خود اقدام کنند ادامه داد: البته پرداخت کمک های حضوری نیز به این انجمن با آدرس شهرک آزادگان انتهای خیابان فرودوین نیز امکان پذیر است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست