• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۴-۲۵
  • شناسه خبر: 18148

اختصاص ۷ میلیارد تومان اعتبار برای روکش و لکه گیری آسفالت/ اتمام لکه گیری آسفالت منطقه یک تا اوایل شهریور

پیام ملّت-شهردار منطقه یک زنجان گفت: امسال نزدیک به ۷ میلیارد تومان اعتبار در راستای موضوع روکش و لکه گیری آسفالت ها در منطقه یک زنجان اختصاص داده شده است.

اصغر عزیزی در گفتگو با خبرنگار«پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» با بیان اینکه ترمیم آسفالت ها در دست انجام است اظهار کرد: در حال حاضر نزدیک به ۴ میلیارد تومان از اعتبار گفته شده در شرف عقد قرارداد به منظور روکش آسفالت ها است.

وی از فعالیت ۳ اکیپ برای لکه گیری آسفالت ها خبر داد و گفت: پیگیری های لازم در حال انجام است تا اکیپ دیگری به این مجموعه اضافه شود تا امر لکه گیری آسفالت ها تسریع یابد و موضوع لکه گیری آسفالت ها منطقه یک زنجان تا اوایل شهریور ماه امسال و پیش از فرارسیدن فصل زمستان به اتمام رسد.

شهردار منطقه یک زنجان در خصوص اقدامات صورت گرفته در راستای افزایش دوام و ماندگاری آسفالت ها عنوان کرد: پیگیری های لازم در این زمینه توسط معاونت عمرانی شهرداری در دست اجرا است تا افزودنی هایی خاص جهت بالا بردن کیفیت و دوام آسفالت ها در مقابل سرما و سایر عوامل خارجی اضافه شود.

عزیزی با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۳۰ نفر جهت لکه گیری های آسفالت منطقه یک زنجان مشغول به فعالیت هستند خاطرنشان کرد: همچنین موضوع روکش های حفاظتی آسفالت ها نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه موضوع روکش آسفالت ها نقش فروانی در کاهش حوادث رانندگی و حجم ترافیک دارد ادامه داد: همچنین روکش آسفالت ها منجر به زیبا به نظر رسیدن محیط های شهری خواهد شد از این رو همواره مورد توجه مسیولین امر بوده است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست