• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۴-۲۶
  • شناسه خبر: 18206

گرانی لاستیک، گرانی قطعات و کمبود مسافر دغدغه حمل و نقل

پیام ملّت- رئیس انجمن صنفی شرکت های مسافربری استان زنجان از قیمت بالای لاستیک، گرانی قطعات و کمبود مسافر به عنوان مشکلات حمل و نقل استان زنجان خبر داد.

حسن امیریان در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: در حال حاضر از سوی دولت هیچ گونه کمک و حمایتی در خصوص مشکلات فوق به حمل و نقل استان زنجان صورت نگرفته است و از مسئولین امر درخواست می شود که نسبت به مسائل گفته شده اقدام کنند.

وی تعداد ماشین آلات حمل و نقل استان را معادل ۱۵۰ تا ۱۶۰ دستگاه اعلام و عنوان کرد: در حالی که قیمت لاستیک سر به فلک می‌کشد هر دستگاه اتوبوس جهت تردد هر ۴ ماه به یک جفت لاستیک احتیاج دارد اما با این قیمت های موجود و از سویی کسادی کار توانایی خرید برای رانندگان وجود ندارد.

رئیس انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل استان زنجان ادامه داد: قیمت های گزاف قطعات فنی مختلف و متعدد خودروها از جمله قیمت بالای قطعاتی همچون گیربکس، موتور و قطعات مرتبط با برق خودرو از دیگر مشکلات پیش روی معیشت رانندگان و حمل و نقل استان محسوب می شود.

امیریان به کم شدن میزان مسافرت های جاده ای به علت شیوع بیماری ویروسی کرونا اشاره و تاکید کرد: این بیماری سایه سنگین خود را بر روی معیشت رانندگان انداخته و ادامه زندگی و امرار معاش را برای این قشر زحمتکش توام با سختی بسیار کرده است./ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست