• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۴-۲۶
  • شناسه خبر: 18212

۵۴ درصد مشترکین استان از سرویس ADSL مخابرات استفاده می کنند

پیام ملّت-رئیس روابط عمومی مخابرات منطقه زنجان از ارتقاء دو برابری پهنای باند اینترنت در پی شروع کرونا خبر داد و گفت: در حال حاضر ۵۴ درصد مشترکین استان زنجان از سرویس ADSL استفاده می کنند.

وحید مکی در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: در پی شروع کرونا این شرکت علاوه بر افزایش پهنای باند اینترنت نسبت به غیر حضوری کردن همه سرویس های خدمات رسانی و استفاده از بستر وب اقدام کرده است.

وی با اشاره به اینکه افراد می‌توانند از طریق سامانه ۲۰۰۰ همه قبوض شرکت های آب، برق، گاز، شهرداری، مخابرات و سایر شرکت ها را پرداخت کنند تاکید کرد: این اقدام در جهت جلوگیری از ازدحام و رعایت سلامت حال شهروندان صورت گرفته است.

مکی ادامه داد: اجرای کدهای دستوری USSD و #۲۰۲۰* یکی از خدمات جامع مخابرات استان در حوزه تلفن ثابت و اینترنت بوده است. همچنین وب سایت شرکت مخابرات ایران به نشانی: www.tci.ir ضرورت مراجعه مشترکین را به دفاتر پیشخوان جهت اخذ خدمات را حذف کرده است.

رئیس روابط عمومی مخابرات منطقه زنجان از پایداری ارتباطات تلفن همراه، تلفن ثابت و دیتا در سطح استان زنجان خبر داد و گفت: در تمام مدتی که استفاده غیرحضوری برای پیشگیری از شیوع کرونا افزایش یافته، خوشبختانه ارتباطات استان به طور کامل برقرار بوده است و با تلاش های شبانه روزی همکاران بخش های فنی هیچگونه قطعی ارتباطی در استان زنجان مشاهده نشده است.

مکی با اعلام اینکه همه خدمات تلفن همراه از طریق وب سایت شرکت ارتباطات سیار انجام می شود افزود: اپلیکیشنی به نام« همراه من» وجود دارد که قابل نصب بر روی گوشی های هوشمند است و به این وسیله کاربران می توانند خدمات مورد نظر خود را دریافت کنند. افراد با کمک اپلیکیشن فوق نیازی به مراجعه حضوری جهت تقسیط کارکرد قبوض خود ندارند./ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست