• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۴-۲۹
  • شناسه خبر: 18327

تأمین زیرساخت‌های آموزش مجازی، اولویت دانشگاه آزاد اسلامی پیش از آغاز ترم تابستان

پیام ملّت - مدیرکل ارزیابی، نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه ۷ دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تأمین زیرساخت‌های آموزش مجازی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های واحدهای دانشگاهی پیش از آغاز ترم تابستان باشد.

مدیرکل ارزیابی، نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه ۷ دانشگاه آزاد اسلامی در خلال برگزاری امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی به‌صورت مجازی با حضور در استان زنجان با رؤسای واحدهای زنجان و ابهر دیدار و در جریان چگونگی فرآیند برگزاری امتحانات قرار گرفت.

علیرضا محمدپور که با همراهی مدیران اداره‌کل بازرسی منطقه ۷ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان حضور یافته بود، در دیدار با علیرضا فیروزفر رئیس این واحد دانشگاهی اظهار کرد: امید است با استماع نظر دانشجویان و استادان درباره تجربه آموزش و آزمون‌های مجازی، ترم آتی را با اثرگذاری بیشتری دنبال کنیم.

وی تأکید کرد: تأمین زیرساخت‌های آموزش مجازی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های رؤسای واحدهای دانشگاهی پیش از آغاز ترم تابستان باشد.

مدیرکل ارزیابی، نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه ۷ دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به طرح تعاون توضیح داد: بازرسان منطقه ۷ روزانه فرآیند برگزاری آزمون‌ها را رصد کرده و علاوه‌بر احصای نقاط ضعف و قوت، پیگیر اجرای بهترین شیوه برای تحصیل دانشجویان در دوران مقابله با کرونا هستند.

محمدپور با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر نیز در دیدار با رئیس این واحد و معاونانش نکات لازم حوزه آموزشی را یادآور شد.

این مقام مسئول بر معرفی سامانه مبدأ مرکز بازرسی و رسیدگی به شکایات به‌منظور ارتباط جامعه دانشگاهی با بازرسی برای تسهیل در امور جامعه دانشگاهی تأکید کرد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست