• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۵-۰۱
  • شناسه خبر: 18403

امسال ۲۸۳ انشعاب غیرمجاز برق شناسایی شد

پیام ملّت-مدیر دفتر نظارت بر خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان زنجان از کشف و شناسایی تعداد ۲۸۳ انشعاب غیرمجاز برق در سطح استان زنجان خبر داد.

طیب نیک خواه بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار «پایگاه خبری تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: از میان انشعابات غیرمجاز شناسایی شده تعداد ۲۲۰ انشعاب غیرمجاز جمع‌آوری قطعی شده است و تعداد ۱۲۶ انشعاب آن به مجاز تبدیل شده است.

وی میانگین مصرفی برای انشعابات مجاز را حدود ۳۴۰ کیلووات دانست و گفت: این در حالی است که در این انشعابات غیرمجاز به علت مصرف بی رویه بعد میزان مصرف آن ۳ تا ۴ برابر بیشتر خواهد بود چرا که مصرف برق توسط کنتور مدیریت و کنترل و در غیر این صورت میزان مصرف غیرمجاز تا هزار کیلووات هم می رسد.

مدیر دفتر نظارت بر خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان زنجان با اشاره به اینکه مصرف غیرمجاز برق کاری حرام و غیرشرعی است و سوی دیگر طبق آیین نامه کاری خلاف محسوب می شود ادامه داد: در صورت مشاهده انشعابات غیر مجاز نسبت به جمع آوری آنها اقدام خواهد شد.

نیک‌خواه بهرامی اظهار داشت: در صورت مشاهده انشعابات غیر مجاز برق بر اساس مستندات بررسی شده هزینه مصرفی برق با تعرفه های بیشتر محاسبه خواهد شد و پس از آن نسبت به اخذ وجه پیگیری های لازم انجام خواهد شد اما در صورت عدم واریز پیگیری های حقوقی و قانونی از طریق تنظیم شکایت صورت خواهد گرفت.

وی تعداد اکیپ های امور اجرایی برق را معادل ۱۰ اکیپ اعلام کرد و گفت: ۳ اکیپ امور اجرایی برق در شهر زنجان و مابقی اکیپ ها در سایر شهرستان های استان قرار دارند و کار شناسایی انشعابات غیرمجاز را انجام می دهند./ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست