• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۵-۰۴
  • شناسه خبر: 18487

وام ۲۴۰ میلیونی برای بازسازی هر اتوبوس اعطا می شود

پیام ملّت-رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر استان زنجان از اختصاص وام ۲۴۰ میلیون تومانی برای بازسازی هر اتوبوس خبر داد.

فرهاد رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار «پایگاه خبری تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: وام مذکور با نرخ بهره ۴ درصد می باشد البته دوره بازپرداخت اقساط آن ۵ ساله است و افراد متقاضی مشمول این وام درخواست های خود را داده و در حال حاضر مهلت‌ثبت‌نام این وام به اتمام رسیده است.

وی با اعلام اینکه تاکنون ۴۷ نفر جهت دریافت این وام ثبت نام کرده اند افزود: این وام به آن دسته از بخش خصوصی که سن فرسودگی اتوبوس های آنها از ۱۰ سال گذشته است تعلق می گیرد که با توجه به شرایط کنونی بسیاری از آنها مشمول این وام خواهند شد.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر استان زنجان با بیان اینکه معرفی نامه وام گفته شده طی یک هفته پیش به وزارت کشور ارسال شده است ادامه داد: رانندگانی که موفق به اخذ این وام می شوند باید تعهد دهند که پس از نوسازی اتوبوس خود به مدت ۵ سال برای سازمان حمل و نقل خدمت کنند.

رفیعی اعلام کرد: در حال حاضر لیست ۴۷ نفر درخواست دهنده وام مذکور تهیه و این لیست به وزارت کشور ابلاغ شده است که اقدامات بعدی آن مجدد از سوی وزارت کشور اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه درآمد و هزینه ها به علت فرسودگی اتوبوس، ون و تاکسی های زنجان با هم در توازن نیستند و به عبارتی درآمد، هزینه ها را پوشش نمی دهد عنوان کرد: مشکل فرسودگی ناوگان حمل و نقل منجر به پایین آمدن کیفیت ارائه خدمات، افزایش مصرف سوخت و آلودگی محیط زیست می شود.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر استان زنجان مهمترین اولویت های لحاظ شده در سازمان حمل و نقل بار و مسافر زنجان در سال جاری را بازسازی و نوسازی اتوبوس و ون ها خواند و یادآور شد: مقرر شده که همه شهر ها نسبت به بازسازی و نوسازی ناوگان خود اقدام کنند./ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست