• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۵-۱۱
  • شناسه خبر: 18632

پیمانکاران حاضر به شرکت در مناقصه بازسازی آسفالت نمی شوند

پیام ملّت-شهردار ماهنشان گفت: عملیات بازسازی و ترمیم آسفالت تاکنون دو بار به مناقصه گذاشته شده اما به علت این که نصف مبلغ اوراق ۲ ساله است پیمانکاران و کارخانجات حاضر به شرکت در مناقصه نشدند.

حسن ملکی در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: اعضای شورای شهر مصوب کردند که در خصوص ترمیم و بازسازی آسفالت ها ترک تشریفات صورت گیرد و با یکی از کارخانجات آسفالت هماهنگی های لازم صورت گرفته تا در صورت موافقت فرمانداری با ترک تشریفات در مرداد ماه نسبت به آسفالت ریزی معابر اقدام شود.

وی وضعیت آسفالت معابر در شهرستان ماهنشان را بسیار نامطلوب خواند و تاکید کرد: باتوجه به اینکه شهرستان ماهنشان فاقد کمربندی است و تردد دستگاه های سنگین از داخل این شهرستان صورت می گیرد این موضوع منجر به تخریب آسفالت معابر این شهرستان شده است.

شهردار ماهنشان تصریح کرد: با توجه به این زیر سازی درون شهری با زیرسازی کمربندی متفاوت است تردد کامیون ها و تریلی های با بارهایی بیش از ۳۰ تن منجر به تخریب آسفالت و وضعیت بسیار نامطلوب آن در معابر شهر ماهنشان شده است.

شهردار ماهنشان با بیان اینکه مقرر شده بود که راهداری میزان هزار تن قیر جهت آسفالت معابر در اختیار شهرداری قرار دهد چراکه راهداری باید برای تردد خودروهای سنگین دارای کمربندی باشد ادامه داد: مکاتبه‌ای در این خصوص صورت گرفته و وعده هایی داده شده است.

ملکی نیاز شهرداری ماهنشان را جهت ترمیم و لکه گیری آسفالت معابر در حدود ۲ هزار تن قیر برآورد کرد و گفت: کمک راهداری در جهت تامین قیر می‌توانند در زمینه ترمیم و لکه گیری آسفالت معابر شهرستان ماهنشان مثمر ثمر واقع شود.

وی به فعالیت معادن در بالادست شهرستان ماهنشان اشاره و عنوان کرد: فعالیت این معادن منجر به تردد خودروهای سنگین حامل خاک و سنگ به جهت فعالیت این معدن شده و همین موضوع نیز منجر به تخریب معابر شده است./ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست