• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۵-۱۲
  • شناسه خبر: 18656

تخفیف ۵۰ درصدی برای صدور پروانه ساختمانی بافت های فرسوده در قیدار

پیام ملّت-شهردار قیدار از اختصاص وام ۷۰ میلیون تومانی با نرخ بهره ۹ درصد جهت نوسازی بافت های فرسوده خبر داد.

بهروز اصانلو در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری تحلیلی پیام ملّت » با بیان اینکه وام مذکور نیاز به سپرده ندارد اظهار کرد: ساکنین بافت های فرسوده جهت دریافت تسهیلات فوق به بانک مسکن معرفی می شوند.

وی با اشاره به اطلاع رسانی های انجام شده در خصوص اعلام شرایط نوسازی و بازسازی بافت‌های فرسوده و قدیمی عنوان کرد: در حال حاضر طرح بافت های فرسوده ابلاغ شده است.

شهردار قیدار با اعلام اینکه علامت گذاری های لازم در خصوص عقب نشینی ها در محلات بافت های فرسوده انجام شده بیان کرد: همچنین نقشه بافت فرسوده در ۲ نقطه بافت فرسوده در بنر مشخص و اطلاع رسانی شده است.

اوصانلو از ارائه تخفیف ۵۰ درصدی برای صدور پروانه ساختمانی بافت های فرسوده در شهرستان قیدار خبر داد و گفت: در حال حاضر وسعت بافت های فرسوده مصوب در شهرستان قیدار به میزان ۷ هکتار است.

وی در خصوص سیستم دفن زباله در این شهرستان به خبرنگار پیام ملّت گفت: سیستم دفن زباله در این شهرستان به صورت سنتی و در خارج از محدوده شهری است اما خوشبختانه هیچ مشکل محیط زیستی در این رابطه وجود ندارد.

شهردار قیدار با بیان اینکه تفکیک زباله در این شهرستان به صورت علمی انجام نمی‌شود عنوان کرد: روزانه به میزان ۳۰ تن زباله شهری در این شهرستان جمع آوری می میشود. اما این رقم شامل زباله های عفونی و بیمارستانی نمی شود چراکه این زباله های عفونی تحویل شهرداری داده نمی شوند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست