• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۵-۱۲
  • شناسه خبر: 18660

تکاب معضلی به نام کودکان کار ندارد/ تجمیع دفن پراکنده زباله های شهری

پیام ملّت-فرماندار تکاب از نبود معضلی اجتماعی و اقتصادی به نام کودکان کار در این شهرستان خبر داد.

محمود زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار« پایگاه خبری تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: برخی از کودکان در سن مناسب به پدر خود در امور باغداری و امثال آن کمک می کنند اما کودکی که صرفاً بخواهد از این راه امرار معاش کند در این شهرستان وجود ندارد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار پیام ملّت در مورد چگونگی دفن زباله در این شهرستان گفت: در تکاب ۳۶ روستا وجود دارد که دفن زباله آنها به صورت پراکنده انجام می‌شود لذا مقرر شده است که دفن زباله‌های این روستاها در یک منطقه و تحت بستر مدیریتی واحد تجمع گردد.

فرماندار تکاب ادامه داد: جهت حل مشکل پراکندگی دفن زباله های روستاهای مختلف شهرستان تکاب مقرر شده بود که با هماهنگی محیط‌زیست زمینی در این خصوص از سوی منابع طبیعی به شهرداری معرفی شود اما این موضوع تا کنون اتفاق نیفتاده است.

زمانی دفن زباله در تکاب را به صورت سنتی و کاملاً بهداشتی اعلام کرد و گفت: در این شهرستان تفکیک زباله از درب منازل افراد و در همان مبدا صورت می گیرد. البته خوشبختانه در شهرستان تکاب پدیده ناشایست زباله گردی مشاهده نمی شود.

وی به موضوع آرامستان های شهرستان تکاب اشاره و خاطرنشان کرد: در این شهرستان ۹۰ آرامستان وجود دارد و در حال حاضر هیچ مشکلی برای وادی رحمت های اهل تسنن و تشیع وجود ندارد و متوفیان با رعایت پروتکل های بهداشتی در وادی رحمت های موجود دفن می‌شوند./ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست