• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۵-۱۴
  • شناسه خبر: 18732

اعضا و کارکنان هلال احمر زنجان خون اهدا کردند

پیام ملّت-مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: اعضای جوانان، داوطلبان و کارکنان هلال احمر به منظور کمک به بیماران و جبران کمبود فرآورده های خونی استان اقدام به اهدای ۹ هزار سی سی خون کردند.

به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت»شهرام میرزایی روز سه شنبه در حاشیه اهدای خون در جمع خبرنگاران افزود: تامین و اهدای داوطلبانه خون سالم و فرآورده‌های خونی برای بیماران نیازمند یکی از برنامه‌های راهبردی جمعیت هلال احمر به شمار می رود.

وی تاکید کرد: برای انجام مسئولیت‌های اجتماعی و ایجاد آمادگی‌های لازم داوطلبان، اعضا و کارکنان جمعیت هلال احمر استان زنجان نسبت به تامین مستمر خون سالم، سعی در یکسان سازی میزان دسترسی مناسب بیماران به این فرآورده هستند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه هلال احمر نهادی بشر دوستانه است، گفت: خدمات داوطلبانه یکی از اصول اساسی و هفتگانه محسوب می شود که باید با اتکای به این خدمت، رسالت خود را به صورت مستمر تداوم ببخشیم.

میرزایی اظهارداشت: اعضا، داوطلبان و کارکنان جمعیت هلال احمر با تعهد اجتماعی، در قبال همنوعان احساس مسئولیت کرده و با اهداف بشردوستانه در حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها اقدام به اهدای خون خود کردند.

مدیرکل انتقال خون استان زنجان نیز در ادامه از اقدام جمعیت هلال احمر استان قدردانی کرد و گفت: این حرکت و اقدام هلال احمر مستمر بوده که با اهدای خون بخشی از خون مورد نیاز برای بیماران استان تامین می شود.

سیامک اسدی اظهارداشت: جمعیت هلال احمر همراه با اعضا، داوطلبان و کارکنان همراه همیشگی انتقال خون بوده و همکاری و تعامل تنگاتگی با این مجموعه دارد.

جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران وظایف عمده ای را در سطح ملی و بین المللی برعهده دارد و در تلاش است اهداف اساسنامه را محقق کند که این اهداف شامل تلاش برای تسکین آلام بشری، احترام به انسان ها، کوشش در راستای برقراری دوستی، تفاهم و صلح پایدار میان ملت ها و حمایت از زندگی و سلامت انسان ها بدون درنظرگرفتن هرگونه تبعیض میان آنهاست.

جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با سابقه ای بیش از ۹۰ ساله در خدمت رسانی به مردم ایران و جهان از بدو تاسیس خود تاکنون در مسیر اهداف انسان دوستانه و اصول هفتگانه نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر فعالیت کرده است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست