• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۵-۱۴
  • شناسه خبر: 18711

بخش حلب آتش نشانی ندارد

پیام ملّت-شهردار حلب از نبود آتش نشانی در بخش حلب خبر داد و گفت: آتش نشانی شهر حلب برای موارد آتش سوزی در بخش حلب خدمات‌رسانی می‌کند این در حالی است که وجود یک آتش نشانی در بخش حلب نیاز است.

حمید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: در حال حاضر آتش نشانی شهر حلب به بخش حلب خدمات رسانی می کند اما نیاز است که آتش نشانی در بخش یا روستا یا مرکز دهستان ها ایجاد شود تا خدمات‌ رسانی بهتری در این حوزه صورت گیرد.

وی با بیان اینکه در خصوص ظرفیت ایستگاه آتش نشانی در شهر حلب گفت: در این ایستگاه آتش نشانی ۲ ماشین نیمه سنگین و سبک وجود دارد. نبود ایستگاه آتش نشانی در بخش حلب منجر به تحمیل فشار بر بخش شهرداری شهرستان حلب شده است.

احمدی تعداد موارد آتش‌سوزی به وقوع پیوسته از ابتدای سال جاری تاکنون را تعداد ۳۵ مورد اعلام کرد و گفت: خوشبختانه امسال آتش‌سوزی‌ها نسبت به مدت مشابه سال پیش کاهش یافته است.

شهردار حلب به تردد ۳ هزار دام از میان شهرستان حلب به صورت روزانه خبر داد و گفت: با توجه به اینکه حرفه اصلی مردم این خطه دامداری و کشاورزی است تردد احشام از میان شهر منجر به آلودگی معابر به واسطه ایجاد فضولات دام ها می‌شود.

احمدی با اشاره به اینکه جاده ویژه تردد احشام در دست احداث است ادامه داد: این جاده به وسعت حدود ۷۰۰ متر و در ۴ فاز ایجاد خواهد شد در حال حاضر نیز ۲ فاز از آن به بهره برداری رسیده ۲ فاز دیگر آن نیز در دست بهره برداری قرار دارد. پس از ایجاد این جاده تردد احشام از میان شهر متوقف و ادامه تردد آنها از طریق این جاده خواهد بود.

شهردار حلب به نمازخانه و سرویس بهداشتی در حال احداث در مسیر زنجان-بیجار اشاره و عنوان کرد: عملیات ایجاد این نمازخانه و سرویس بهداشتی از سال ۹۴ آغاز شده است و تاکنون حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با اعلام اینکه ۱۰ درصد از ساخت نمازخانه باقی مانده است عنوان کرد: تکمیل نمازخانه و سرویس بهداشتی گفته شده نیازمند جذب اعتباری در حدود ۱۰۰ میلیون تومان است و امید است که پس از تزریق اعتبار کار این پروژه در امسال به اتمام رسد.

احمدی از کاهش تخصیص قیر به شهرداری در طی امسال خبر داد و گفت: قیر تخصیص داده شده به شهرداری امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته به حدود یک چهارم کاهش یافته است و این موضوع منجر به بروز مشکلاتی برای لکه گیری و ترمیم آسفالت ها می شود.

شهردار حلب از نبود کمربندی در این شهرستان خبر داد و گفت: تردد خودروهای سبک و سنگین از میان شهرستان منجر به تخریب زود هنگام جاده و آسفالت ها شده است این در حالی است که مردم به علت شرایط اقتصادی حاضر قادر به پرداخت عوارض شهرداری نیستند./ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست