• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۵-۱۶
  • شناسه خبر: 18763

توزیع ۷۰۰۰ بسته معیشتی در مرحله دوم نهضت مومنانه در زنجان

پیام ملّت- مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان از توزیع ۷۰۰۰ بسته معیشتی در مرحله دوم نهضت مومنانه در این استان خبر داد.

به گزارش« پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» و به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان؛ فرهاد امندی با اشاره به برگزاری موفق و موثر مرحله نخست رزمايش کمک مومنانه پیرو فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در ماه مبارک رمضان امسال گفت: طی برنامه ریزی ها و هماهنگی های انجام شده،مرحله دوم این رزمایش در سه مقطع زمانی عید قربان تا عید غدیر(دهه ولایت و امامت)، دهه اول ماه محرم و دهه آخر ماه صفر با هماهنگی و هم افزایی دستگاهها و نهادهای حمایتی و خدمات رسان، سپاه و بسیج اجرا می شود. 

وی با اشاره به اینکه فاز نخست مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه عصر امروز همزمان با سراسر کشور در زنجان برگزار می شود،تصریح کرد: مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه با توزیع ۷هزار بسته معیشتی به صورت متمرکز استانی در جوار مزار شهدای گمنام مجموعه فرهنگی-ورزشی امام علی (ع)از ساعت ۱۵ الی ۱۸ و به طور همزمان در تمام شهرستان های استان برگزار خواهد شد. 

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان به تعداد بسته های معیشتی توزیع شده در مرحله اول نهضت کمک مومنانه اشاره و بیان داشت: در مرحله اول رزمایش سراسری کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان در بهار امسال، تعداد ۸۷ هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی و ارزاق با همکاری سپاه، بسیج، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، خیرین و عموم مردم، گروههای جهادی و پایگاههای مقاومت بسیج تهیه و در بین نیازمندان توزیع گردید.

 امندی در ادامه یادآور شد: هم استانیهای بزرگوار و همیشه در صحنه می توانند کمکهای غیر نقدی خود نظیر(اقلام مواد غذایی، نوشت افزار، لباس و کفش نو و…) را به پایگاههای مقاومت بسیج کلیه اقشار تحویل داده تا دربین جامعه هدف آسیب دیده از ویروس منحوس کرونا که دارای مشکلات معیشتی بوده و توسط بسیجیان شناسایی شده اند، به شکل آبرومندانه توزیع شود. 

وی به نحوه جمع آوری کمک های نقدی مردم در این امر خداپسندانه اشاره کرد و افزود: شماره حساب ۳۸۱۰-۳۵-۱۱۵۰۲۹۲۹-۱ و شماره کارت ۶۲۷۳-۸۱۷۰-۱۰۰۳-۹۳۲۳ نزد بانک انصار تحت عنوان جذب و هدایت کمکهای مردمی استان زنجان برای این موضوع در نظر گرفته شده که خیرین و مردم مومن و انقلابی استان میتوانند در این امر خیر مشارکت فعال داشته باشند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست