• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۵-۱۶
  • شناسه خبر: 18795

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان روز خبرنگار را تبریک گفت

پیام ملّت-مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان طی پیامی روز خبرنگار را به همه خبرنگاران استان زنجان تبریک گفت.

به گزارش«پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» در پیام شهرام میرزایی آمده است:

هفدهم مرداد روز خبرنگار، روز انسان های صادق، مخلص، مجاهدان بی منت، طلایه داران جبهه آگاهی بخشی، عامل حضور پویا و بالنده و اثر بخش آحاد مردم در صحنه های سرنوشت ساز می باشد و خبرنگاران از آن رو که حق جو و حق پو هستند شایسته تکریم، احترام و قدرشناسی می باشند.

در عصری که به تعبیر اندیشمندان، ارتباط توده مردم با واقعیت، بیش از هرزمانی وابسته به رسانه‌هاست و این رسانه هاست که به انعکاس واقعیت می‌پردازد، بدیهی است که وظیفه و مسئولیت خبرنگاران در حفظ سلامت ارتباط مخاطبان با واقعیت تا چه اندازه سترگ و خطیر خواهد بود.

خدا را سپاس که از نعمت وجود خبرنگاران صادق و متعهد و حق‌ جو بهره‌مندیم و انعکاس دلسوزانه واقعیت‌ها از سوی آنها همواره ایران اسلامی را در مسیر توسعه و پیشرفت خود به بهترین صورت مساعدت نموده است.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار و گرامیداشت سالروز شهادت قربانی قلم، فکر و اندیشه شهید محمود صارمی، بدینوسیله از خدمات، تلاش ها و همراهی صادقانه و خالصانه خبرنگاران در عرصه رسانه و مطبوعات درخصوص اطلاع رسانی خدمات و فعالیت های جمعیت هلال احمر در حوادث و همچنین اهتمام در جهت مشارکت حداکثری مردم عزیز در بحث جمع آوری کمک های مردمی قدردانی و توفیق روز افزون را در این حرفه خطیر از خداوند منان مسالت داریم.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست