• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۵-۱۹
  • شناسه خبر: 18812

بستر شبکه شاد به شبکه ملی انتقال داده می شود/افزایش ثبت نام در مدارس غیر دولتی

پیام ملّت-معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از انتقال شبکه آموزشی شاد به شبکه ملی صدا و سیما خبر داد و گفت: یک شبکه از صدا و سیما به شبکه شاد اختصاص داده می‌شود.

صیاد سلامی در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: دانش آموزان نگران استفاده از برنامه شاد از طریق گوشی تلفن همراه خود نباشند چرا که این اقدام با انتقال شبکه آموزشی شاد به شبکه ملی تسهیل شده و در دسترس همگان قرار داده خواهد شد.

وی در خصوص تعداد متقاضیان ثبت نام شده در مدارس عنوان کرد: تاکنون نزدیک به ۱۷۷ هزار دانش آموز در مدارس استان زنجان ثبت نام کرده اند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در پاسخ به سوال خبرنگار پیام ملّت در خصوص پیش‌بینی ثبت نام دانش آموزان گفت: پیش بینی می کنیم که حداقل ۲۰۸ هزار نفر دانش‌آموز در همه ۱۲ مقطع تحصیلی به همراه پیش دبستانی در مدارس ثبت نام کنند.

سلامی به رشد ۳.۰۲درصدی ثبت نام دانش آموزان در مقطع ابتدایی مدارس غیردولتی اشاره و عنوان کرد: بازگشایی مدارس به صورت رسمی از تاریخ ۱۶ شهریورماه خواهد بود.

وی با بیان اینکه ما منتظر آخرین دستور ستاد ملی کرونا هستیم افزود: اما به طور یقین بازگشایی مدارس در روستاهای زیر ۲۰ نفر در هر ۳ وضعیت وضعیت سفید، زرد و قرمز به صورت حضوری خواهد بود.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان به سناریوهای های طراحی شده جهت بازگشایی مدارس در ۳ وضعیت سفید، زرد و قرمز اشاره و عنوان کرد: در صورت اعلام وضعیت سفید بازگشایی مدارس به صورت حضوری، در صورت زرد بودن وضعیت بازگشایی مدارس به صورت زوج و فرد و در صورت قرمز بودن بازگشایی مدارس بدون برگزاری کلاس حضوری خواهد بود.

سلامی با بیان اینکه در وضعیت زرد کارهایی تعریف شده است افزود: در وضعیت زرد براساس دانش آموزی مدارس به ۲ گروه تقسیم می شوند که یک گروه از آنها در روزهای زوج و گروه دیگر در روزهای فرد به مدارس جهت حضور در کلاس های درسی مراجعه می کنند./ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست