• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۵-۱۹
  • شناسه خبر: 18850

رسانه های زنجان دنبال ماجراجویی نبوده اند

پیام ملّت - به مناسبت روز خبرنگار، اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان زنجان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان دیدار کردند.

به گزارش پیام ملّت ، آیت الله خاتمی در دیدار با اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان زنجان ضمن تبریک عید ولایت و امامت و روز خبرنگار به فعالان رسانه ای ، مساله آگاهی مردم را یکی از رسالت های انبیا عنوان کرد.

وی با بیان این که پایه ادیان الهی بالا بردن آگاهی و معرفت مردم بوده است، اظهار داشت: ۵ آیه سوره علق مبارزه با جهل است و ماموریت پیامبر اکرم در شبه جزیره عربستان آن روز، تعلیم و تعلم و مبارزه با جهل بود. امام جمعه زنجان افزود: “علم الانسان ما لم یعلم” پایه ایجاد معرفت و بالابردن آگاهی در جامعه و مبارزه با جهل است. نماینده ولی فقیه در استان گفت: در شرایط جهانی امروز که دنیا به دهکده کوچکی تبدیل شده، عقب ماندن از غافله علم و آگاهی و دانایی بدترین شکل حیات انسان هاست. آیت اله خاتمی به حضور فعال اصحاب رسانه در کنار کادر درمان در شرایط فعلی و روزهای کرونایی اشاره کرد و گفت: درخشانترین فصل عمر مجموعه خبرنگاری و اطلاع رسانی مربوط به همین ایام است و این فصل در تاریخ دوران رسانه ها درخشان خواهد بود و برجستگی خاصی را در انجام رسالت آگاه سازی خواهد داشت.
امام جمعه زنجان افزود: با حضور رسانه ها در اطلاع رسانی و آگاه سازی جامعه می توانیم موج سوم کرونا را به بهترین شکل پشت سر بگذاریم.
نماینده رهبری در استان، سلامت نفس و حرمت گذاری به مردم را از خصیصه های خوب اصحاب رسانه استان دانست و گفت: رسانه های استان دنبال ماجراجویی نبوده اند.
آیت الله خاتمی افزود: اصحاب رسانه استان با مشکلات زیادی که دارند، رسالت اطلاع رسانی و آگاه سازی و بالابردن آگاهی های جامعه را به خوبی انجام می دهند که قابل تقدیر است.
در آغاز این دیدار حسین نجاری رییس هیات مدیره و یوسف ناصری مدیرعامل خانه مطبوعات استان زنجان، گزارشی از تاریخ فعالیت مطبوعات در استان، مشکلات فعالان رسانه ای، وضعیت رسانه های استان و خانه مطبوعات ارایه کردند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست