• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۵-۲۰
  • شناسه خبر: 18884

اجرای طرح هادی در زنجان بالاتر از میانگین کشوری است

پیام ملّت- مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: زنجان اولین استانی بود که بازسازی ها و مقاوم سازی های پس از سیل سال گذشته را به اتمام رساند.

به گزارش« پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» رضا خواجه ای مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان ضمن حضور در دفتر پایگاه خبری پیام ملّت و دوهفته نامه عصرملّت به مناسبت روز خبرنگار از تلاش ها و خدمات رسانه ها در جهت اطلاع رسانی تشکر کرد و افزود: رسانه ها بازوان توانمند دستگاه های اجرایی هستند که قطعاً موفقیت این سازمان ها بدون همراهی رسانه ها ممکن نخواهد بود.

رضا خواجه ای سهمیه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در طرح اقدام ملی مسکن را تعداد ۱۰۹۰ واحد اعلام کرد که در شهر زنجان ۳۶۸ واحد و در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت، ۷۲۲ واحد را شامل می شود.

وی همچنین انعقاد تفاهم نامه طرح تامین ۲۰۰۰ واحد مسکن محرومین استان زنجان را از اقدامات موثر بنیاد مسکن عنوان کرد.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان طرح هادی روستایی را به عنوان سند توسعه روستایی که توانسته به روستاها هویت ببخشد به عنوان یکی از پروژه های توسعه روستایی نام برد که در بهبود وضعیت اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی به ویژه بخش فیزیکی و کالبدی تاثیر بسزایی داشته است .

وی یادآوری کرد: میانگین اجرای طرح هادی روستایی در استان زنجان ۵۶.۳ درصد و در سطح کشور ۴۶.۲ درصد است که در این زمینه استان زنجان بالاتر از میانگین کشوری قرار دارد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست